Van good to badgirl

Hi!

Ik ben 15 jaar en ik vroeg me af of er andere meiden zijn die niet meisje-meisje zijn, maar eerst wel. Het zit zo; Ik was echt een heel braaf meisje, hield van roze en lang haar etc etc :tired_face::joy: Nu wil ik het liefst kort haar, tattoo’s, snapbacks. Ik heb wel al een tattoo trouwens, maar mijn moeder laat me er niet nog 1 zetten (andere hebben we samen) en ik begín nieteens over mijn kledingsstyle, maar eigenlijk wil ik alleen maar boyfriends & hoodies. Zijn er andere meiden die ook zo zijn?

dus als je opeens een tattoo hebt en korthaar ben je geevolueerd naar badgirl??

ahahahahahahahahah

Welke tattoo artist zet nou een tattoo bij een 15-jarige huh.

Je kledingstijl kan best veranderen door de tijd heen. Dus als jij lekker kort haar en hoodies wilt dragen doe het! :slightly_smiling_face:

Ze heeft de tattoo samen met dr moeder gezet, dan mag het gewoon.

Het gaat me er niet eens om of ze toestemming had van haar moeder. Ik vind het gewoon raar dat een tattoo artist dit zou doen, bij iemand die impulsief en jong is.

Vind ik niet raar, ik zou het zelf ook nooit doen maar goed. Ze hebben een matching tattoo

Dit ja, ik vind het echt schandalig.

Uhm
badgirl =/= jongensachtige kledingstijl

Goodgirl =/= brave meid

Heeft geen drol met elkaar te maken

Eh. Okay.

Maar gewoon dragen waar jij je je goed bij voelt. Maar zet alsjeblieft pas tattoo’s als je écht zeker weet wat je wilt (wij kunnen je toch niet tegenhouden, je moeder gelukkig wel), en bedenk je ook dat je met diezelfde tattoo straks als 70-jarige vrouw moet rondlopen.

Dit is gewoon lullig. Serieus, gedraag je ff, ze is nog maar 15. Weet zij veel…

Ontopic: Als jij graag wat stoerdere kleding draagt moet je dan gewoon doen!