Van God Los

Eind deze maand is het dan eindelijk zover, eindelijk een nieuw seizoen van de nederlandse televisieserie Van God Los! Seizoen 3 gaat van start en de eerste aflevering wordt geregisseerd door Steffen Haars(die zelf te zien is geweest in New Kids). O.a. Angela Schijf, Theo Maassen, Cees Geel en Willie Wartaal zullen een rol spelen in deze aflevering.
Ook zal er, net als in seizoen 2, na elke aflevering een kort filmpje online komen waar psychiater Dr Van Marle dieper in zal gaan op de misdaad. Ik kan in elk geval niet wachten!

Link naar de hoofdpagina:

Leader seizoen 1&2:

Iets gemist?
Seizoen 1 en 2 zijn te koop op dvd, maar heel seizoen 1 staat ook in goede kwaliteit op youtube.
Aflevering 1 seizoen 1:

Nog meer fans hier op mij na? Ik vind het echt een gruwelijke serie, ook om na het kijken van elke afleveringen de sessie met Van Marle te bekijken.
Vooral de allereerste, bovenstaande aflevering bezorgden me kippenvel.

Ik heb behoorlijk wat afleveringen gezien maar echt alles door elkaar en ook een paar van seizoen 1 en een paar van seizoen 2.
Dus ik moet er maar even goed voor gaan zitten en gewoon álles kijken. Ik vind het in ieder geval een enorm goede serie.

Ik vind het een onwijs goede serie!
Ik ben dan ook benieuwd naar het nieuwe seizoen

Ik vind het ook een goede serie, ik heb hier en daar een losse aflevering gezien. Ik vind het best heftig vooral die aflevering waar dat meisje werd opgehangen en de andere aflevering waar 2 meiden ruzie hadden of zoiets, weet niet meer precies wat maar ze waren buitenlands. Misschien dat jullie weten welke ik bedoel

Yeeeey het begint bijna! Heb er zin in :slight_smile:

Ja, dat is Bitch Fight, seizoen 2 :wink:

Vanavond eerste aflevering!
21.20 op Ned 3. :upside_down_face:

Weer heel veel zin in. :grinning:

Ik oook! :grinning:

Hoelaat komt de eerste aflevering?

Jeej vanavond weer ! :upside_down_face:

@Quest, om 21:20 !

Jammer dat je ze niet makkelijk terug kan kijken, ik heb heel veel afleveringen al 2 x gezien! Er zijn echt hele goede tussen!

Idd die bitch fight, en waar dat meisje word opgehangen, ik vond die ene met ah ik kan niet op de namen komen , maar waar dat zwangere meisje haar broertje vermoord en die waar de vader zijn kindjes verstikt ook er goed!

Ik vond het wel een goede aflevering eigenlijk, alleen een beetje slecht geacteerd. :cold_sweat:

Moet weer een hoop terug kijken! Wist niet dat het weer begonnen was. Vind t een goeie serie, ben altijd wel benieuwd naar de echte daders en informatie over de echte zaak

vorige week vond ik niet zo… hoop deze week op wat beters

Ik moet die van vorige week nog steeds kijken… :cold_sweat:

Ik vond de eerste twee seizoenen echt zo leuk! Of naja, indrukwekkend. Ik heb net die aflevering van afgelopen zondag gekeken, ‘‘Loverboys’’, die vond ik ook heftig! Pff echt zielig.

Ik herinner me altijd een aflevering die me nog altijd bijstaat. Ik weet niet meer uit welk seizoen. Het gaat over homo’s zeg maar. Er zijn dan 3 vrienden op stap in Amsterdam en een daarvan is verliefd op die ander. En ook over een kroegeigenaar of zo, ik herken dat hoofd sowieso… Maargoed, dat vond ik zo’n heftige aflevering wooh. Iemand misschien een link? Wil hem nog wel een keer zien! Als die nog beschikbaar is. En als je begrijpt welke ik bedoel ;p

Het einde was dat die 3 vrienden dan daar zaten en dat de 2 ‘homo’s’ zeg maar, elkaar op de bek pakten! ahwww dat was huilen!

hoe heet de eerste aflevering die je noemde?

die afevering heet spookbeeld

Ik vind dit echt zo’n goede en indrukwekkende serie. Ik ben niet zo’n fan van nederlandse series en films maar deze serie vind ik wel echt geweldig!

Ik heb ook de dvd boxxen thuis liggen van de eerste 2 seizoenen.
Al moet ik wel zeggen dat ik de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 niet helemaal geweldig vond in vergelijking met de andere 2 seizoenen.

De beste afleveringen vind ik toch wel van die jongen die drugs dealt op hardcore feesten en later word neergestoken en een paar keer overreden. En de aflevering over 3 vrienden in amsterdam en dat eentje later overlijdt in de trein. En over dat probleemgezin waarin dat zwangere meisje haar broertje neersteekt.