van (geverfd)Bruin terug naar (natuurlijk)Blond

hee meiden,
ik heb even een vraagje.
Ik ben van nature best wel heel erg blond, dik haar en slag/krullen.

In februari had ik besloten het bruin te verfen, sindsdien heb ik het 4/5x weer bruin geverfd(permanent) maar nu heb ik toch weer besloten weer terug te gaan naar blond.

De laatste keer dat ik het geverfd heb is half augustus.
Je ziet bij mij niet echt de uitgroei, wel kleine stukjes blond, maar het wordt geleidelijk lichter.

Ik wil wel weer supergraag snel weer naar blond, ook omdat ik mijn opa wil verrassen die bruin haar bij mij vreselijk vindt, en hij nu tot november op vakantie is! En ik zou graag als hij terug is hem willen verrassen met weer mijn oude koppie :slightly_smiling_face:

Nu hoor ik dat het best wel lastig is om weer terug te gaan, ik wil het iig bij een kapper laten doen, maar kan ik het ook zelf (kosten haha:P) omdat blond mijn eigen kleur is?

Wat raden jullie aan :slightly_smiling_face:

Mijn haar is nu ong. middelbruin en best wel lang

Liefs x

Ik zou het bij de kapper laten doen…

Kapster om raad vragen, ik heb een jaar in een salon gewerkt maar ik kan je hierop niet echt advies geven… Maargoed aangezien je het vaker permanent hebt geverft zou ik het niet gaan bleken als ik jou was…

Blond verven moet je zeker bij de kapper laten doen
anders kan het groen/paars worden

Zou het bij de kapper doen. Straks pakt het helemaal verkeerd uit als je het zelf doet ofzo.

Hoeveel zou een kapper dr ongeveer voor vragen?
Aangezien ik best wel redelijk dik en ook wel lang haar heb :slightly_smiling_face:?

x

x

zéker
van geverfd bruin naar blond gaan is riskant als je het zelf doet.

Ik zou echt naar de kapper gaan,
ik ben zaterdag geweest, en toen hebben we het over verfen gehad, en de kans is zó groot dat het fout gaat…
Dus eigen keus…

kapper! dalijk gaat 't fout en rkijgt je opa een
hartaanval als ie je met paars haar ziet ofzo!
dat wil je denk ik ook niet eh :stuck_out_tongue:

ja ik ga denk k wel naar kapper, maar laat het nog zo lang mogelijk nog uitgroeien, het wordt al steeds lichter dustja :slightly_smiling_face:

Rond de de 70 euro is dat

x

Een meisje uit mijn klas is ook van bruin naar blond gegaan,
toen heeft ze het zelf geverfd,
nu is het groen -.-
dus ik zou het zéker bij de kapper laten doen!

Ik heb precies hetzelfde,
het moest een spoeling zjin van 24 wasbeurten, en het zit er over een paar weken al precies een jaar in (wel al heeel veel lichter geworden, maar ik zit nu met donkerblond, terwijl ik toch echt lichter was)

Dus ik ga denk ik ook binnekort gewoon highlights zetten