van geel stro haar naar bruin....?

Hallo iedereen!

Ik zit een beetje met een haar dilemma en ik hoop dat iemand me kan helpen. Mijn natuurlijke haarkleur was een beetje donker bruin en dinsdag probeerde ik het blond te verven maar het werd licht bruin. Ik verfde het die dag nog een keer met een super sterke haarkleur (ultra blond) om het eindelijk blond te maken maar het werd oranje/geel. Ik heb het maar zo gelaten maar ik durf me eigenlijk echt niet meer zo op school te vertonen.

Nu heb ik een cacao-bruine kleur gekocht (die het meest op mijn eigen kleur lijkt) en ik ga het vanavond weer verven en hoop dat het goed komt.

Ik ben alleen bang dat het nóg oranje-achtiger of paars word. Het word de derde keer dat ik het verf deze week, heeft iemand hier verstand van?

Kan je geel/ oranje haar gewoon weer bruin verven?

Ik hoop dat iemand het weet!

xxx

Ja dat kun je gewoon weer verven.
Heb ik ook gedaan met plukjes die ik zelf probeerde te blonderen. :'3

Ik weet niet precies of dat kan,
maar ik denk dat je het beste gewoon naar de kapper kan gaan.
Dan is de kans dat het oranje wordt denk ik wel minder.

Ik zou eerst zilvershampoo kopen om het meeste blonde eruit te wassen en vervolgens je haar bruin te verfen.

ehh, zilvershampoo?

waar koop je dat?

Zilvershampoo wordt vaak gebruikt door meiden die hun haar hebben geblondeerd om de gele gloed weg te krijgen, vaak wil dit ook wel gewoon als je je haar hebt geverfd, dan gaat het verf er sneller uit en de heftige kleur sneller weg. Kun je kopen bij o.a de kruidvat :wink:

Zilvershampoo kan je zowel in de Kruidvat, Etos en misschien wel in een supermarkt kopen! Mijn vriendin kocht het gewoon bij de Kruidvat.

Pke bedankkt!

ik denk niet dat het nog oranje-achtiger gaat worden, wel moet je uitkijken met GROEN. als je van blond (geblondeerd) naar bruin gaat heb je grote kans dat het groen wordt (is mij twee keer overkomen en een vriendin van me ook).

Je kan er dan toch ook ketchup in doen ofzo?

het is toch echt je haar en ik zou gewoon naar de kapper gaan het is wel duur maar dan ben je zeker van een goed resultaat.

ketchup?

hoe werkt dat dan?

ik zou

1. verven
  2. veel serum gebruiken en lekker optijd wassen enzo, gewn goed verzorgen

ketchup is tegen de gele/groene gloed.
als je er ketchup in doet en er dan aluminiumfolie omheen doet wordt die gloed minder. mijn nicht deed dit altijd.

ja heb ik ook gehad, vreselijk :q

Een vriendin kreeg een hele groene gloed toen ze haar blond geverfde haar weer terug verfde naar bruin… Ik weet niet of het goed gaat.

Ik weet wel dat als je een groene gloed krijgt je er rode wijn erover moet doen :’) dat zij mijn kapper laatst haha. Verder geen idee?