van geblondeerd naar bruin.

Heeii meiden,
Ik heb van mezelf lichtbruin/donkerblond haar. En ik heb het een paar maanden geleden blond laten verven. Toen werd het oranje vanwege de roodpigmenten in m’n haar. Ik ben toen terug gegaan naar de kapper en zij hebben door mijn hele haar highlights gezet. Het was toen oranje met wit/blonde strepen, het zag d’r echt niet uit. Nu heb ik een uitroei van ongeveer 5 cm. Ik wil het heel graag weer lichtbruin/donkerblond hebben. Ik wil dit graag zelf doen, naar de kapper gaat niet vanwege geldproblemen thuis. Hoe kan ik dit het beste aan pakken zodat het niet groen uitslaat?

xxxxxx

Toen ik het bij de kapper liet doen, deed ze er eerst iets van pigmentmousse in, zodat het dus niet zou mislukken.

NIET ZELF DOEN!
Ik dacht ook even eigenwijs te zijn en had het zelf gedaan, maar het sloeg toen dus echt groen uit! Heb het daarna nog 2 keer geverfd, speciale shampoo gebruikt enz maar heb uiteindelijk toch ongeveer 10 cm eraf moeten knippen om die groene punten weg te krijgen…

Ik ben van geblondeerd naar donkerbruin teruggegaan (ik was al donkerbruin van nature). Eerst deden ze bij de kapper een koperkleurige (met roodpigmenten) kleurspoeling erin, en toen gingen ze het pas verven. Dus ik zou beginnen met een kleurspoeling waar rood in zit en dan pas verven.