Van extreem hoog libido naar extreem laag libido

Hey meiden. Ik heb al anderhalf jaar een vriend en het eerste jaar hadden we wel 4-5 seks in de week. Ik was vaak degene die het initiatief nam, ik was echt heel vaak en heel snel opgewonden. Maar sinds een halfjaar is het veel als we 1 keer in de 2 weken seks hebben. En het is niet omdat we in een sleur zitten, of dat we niet genoeg experimenteren of iets dergelijks. We hebben echt alles geprobeerd. Maar het probleem is gewoon echt dat ik niet meer opgewonden kan worden. Ik vind het gewoon niet meer fijn om op ook maar een enigszins intieme manier aangeraakt te worden. Vroeger masturbeerde ik ook regelmatig, nu echt nooit meer. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Het frustreert mijn vriend zó dat ik hem altijd afwijs als hij me ook maar een beetje streelt, en onze relatie begint er nu echt onder te lijden…

• Ben je begonnen met de pil?
  • Heb je veel stress?
  • Heb je de laatste tijd dingen meegemaakt?
  • Loopt de relatie tussen jou en je vriend nog wel lekker?

Als je op één van bovenstaande antwoorden een ‘ja’ hebt geantwoord, dan heb je daar misschien de oorzaak van het probleem.

Ja de pil slik ik ongeveer een jaar, op het begin nergens last van gehad. Stress heb ik wel eens ja maar niet altijd. En de relatie loopt goed op de seks na…

waarschijnlijk door de pil

Ik had dit ook na een tijdje hoor. Even naar de dokter gaan en vragen wat je het beste kunt doen. Andere pil misschien als het echt heel hinderlijk wordt.

Het kan ook komen door bepaalde medicatie die je slikt. Als je medicatie slikt, lees de bijsluiter even en ga eventueel naar de huisarts.

Succes!