Van een panty een legging maken

Ik heb een panty, maar ik kan hem met meer shoenen aandoen als het een legging is. Ik weet zeker dat ik de voetjes er niet zomaar af kan knippen omdat die dan stuk gaat:P Maar weet iemand een manier om van een panty een legging te maken?

Je kan een panty toch in allerlei soorten schoenen doen? Desnoods doe je er sokken overheen.
Denk dat hij kapot gaat bij afknippen.

Ik heb eigenlijk alleen ballerinas waar ik en panty bij aan kan doen. Maar dat ziet er niet geweldig uit:P Verder heb ik schoenen met een dingetje tussen de tenen en sandalen. Maar dat kan niet met panty.

dat heb k ooit geprobeerd met zo’n goedkope te kleine panty die mn moeder voor me mee had gebracht :'3
t ging niet kapot toen k t gewoon af had geknipt maar het zag er ook niet echt mooi uit ofzo…

je zou t onderste randje dan eigenlijk om moeten slaan en vast naaien, dan kan het denk ik wel (ligt er wel aan hoe dun de panty is)

Dat gaat rafelen xd

koop gewoon een legging, is makkelijker hoor!

Zo duur is een legging niet, voor 5 euro heb je al eentje.

teenslippers?

Geen teenslippers:p gewoon schoenen die zo’n dingetje er tussen hebben. Geen slippers. Maar die panty is van de voorkant gewoon normaal en aan de achterkant zit er een print. Dus die kan je niet zo snel vinden in de winkel als legging. Daarom

Je kan het proberen, maar als het mis gaat heb je wel pech.

Je kan het proberen, maar als het mis gaat heb je wel pech.

Die gaat zeker weten kapot, niet doen dus…

dat word niet mooi.zou iid gewoon een legging kopen dan maar niet zo speciaal.je heb ook leuke leggings met opdrukke enzo …!

Oke dankjewel:P Dan hou ik mijn schaar wel uit de buurt van mijn panty

Damn, koop gewoon een legging >.<

Je kunt er aan de onderkant wat elastiek omheen gooien .
Gewoon dubbel klappen die handel, elastiekje omheen zomen en fertig.
Weet niet hoe dik die panty is, maar als’t dun is ziet het er waarschijnlijk niet mooi uit.

Kan je niet alleen de tenen eraf knippen? en dan wel de zoom omstikken zodat het niet gaat rafelen

ik heb ooit ook een keer een stuk van een panty geknipt, had nergens last van dus het kan gewoon.

mijn moeder knipt bij maillots altijd de voeten der af(:

Je kan de voeten er vanaf knippen en omzomen?