Van donkerbruin naar lichtbruin?

Hey,
Ik heb nu vrij donker bruin haar, en wil toch weer terug naar licht bruin…
Alleen wil ik het liever niet verven aangezien mijn haar nu al vrij dood is, heeft iemand nog tips of iets? Of kan het echt alleen maar met verven?

Upje? :frowning_face:

Upje alweer? haha xD

Eh, het kan ook met een spoeling, maar dan wordt het na een paar weken natuurlijk wel weer donkerder.

zou het bij de kapper doen dan heb je het beste resultaat denk ik?
omdat je van donker naar licht gaat…!
en misschien weer even wat afknippen qua dooie punten
mijn haar word altijd heel mooi glanzend als ik het verf omdat het dan intensief word gevoed(door de nabehandeling)

misschien zodra je het geverft heb wekelijks een masker aanbrengen repair masker in de hoop dat het snel weer beter word

schijnt dat olijfolie ook erg goed is voor je haar

En hoe kan ik het dan het beste verven? Want ik kan niet zomaar lichtere verf erover heen gooien toch haha xD

Upp haha

Ik denk dat je het inderdaad het beste door de kapper kunt laten doen.
Ik heb hetzelfde ‘probleem’ , en ik laat door de kapster nu lichtbruine plukjes in mn haar maken, soort van coupe soleil alleen dan met bruin :slightly_smiling_face:
Ik zou het niet in een keer doen, want om je haar lichter te krijgen moet je bleken, anders gaat het niet, en dat is heel slecht voor je haar…

zon vriendin van me had ook donkerbruin en nu heeft ze echt wat licht bruin haar en hetstaat er echt vet mooi…en ze heeft gewoon de verf van de winkel gehaald.middenblond ofzo gebruikt…