van donkerbruin naar lichtblond

hoi!
ik heb mijn haar donkerbruin laten verven, alleen de kleur houd niet zegmaar, het word onder in de punten meteen weer blond en bovenin ook een paar plukken, en op sommige plekken lijkt het daardoor zelfs groenig, en ik heb ze nou al 2x keer over geverfd, de kapper heeft het de eerste keer geverfd, toen heeft ze het nog eens over gedaan, en ik heb het zelf nog eens gedaan, maar het pakt gewoon niet goed.
maargoed,

ik wil mijn donkerbruine haar dus weer blond krijgen, maar heb geen zin om fortuinen uit te geven, ik weet dat het met highlights kan maar dan kan ik dus geen extensions in, aangezien je die niet mag blonderen, dan gaan ze helemaal kapot, en mn haar ziet er niet uit zonder extensions -.-"

iemand ideeen? of heeft iemand het ooit zelf gedaan?

ik maak trouwens een apart topic aan omdat je in het algemene kapsel topic heel weinig antwoorden krijgt.

ik heb mn haar laatst laten ontkleuren bij de kapper. daarna heeft de kapper het geverfd. Dus ik zou toch naar de kapper gaan.

dan word het wel heel duur denk ik.
wat was jij kwijt?

dat wordt heel duur en je haar gaat zó dood.
maar ik heb hetzelfde probleem als jou haha alleen ik heb dan geen extencions maar ik heb ook heel donkerbruin haar en ik ben van mezelf midden blond, als ik dan higlights ga doen zit er naar mijn idee toch wel veel kleurverschil in… ik weet dus ook nog niet heo ik het ga aanpakken, iig niet ontkleuren en dan blondverven.

Toch maar naar de kapper gaan, dan is het maar duur, als je zelf aan de slag gaat pakt het straks helemaal verkeerd uit en is je haar helemaal dood en alles… dat wil je ook niet lijkt me.

mijn moeder had het vandaag aan de kapper gevraagd en zij zei: 2 opties: 1 je haar ontkleuren en dan blond verven(ben je wel in een keer klaar maar het doet pijn, is duur, je haar gaat dood) optie 2: je doet er highlights in, zo oogt het al blonder en je uitgroei valt minder op zodat je het kan laten uitgroeien.
en oja: heel veel met head & shoulders wassen dan gaat de verf eruit, en ook met zilvershampoo, dan word je haar lichter, dat waren alle tips die ik kon geven.

dat over dat het pijn doet; dat valt wel mee. ben van middenbruin naar witblond gegaan, super licht dus, en het werd nogal warm, maar pijn deed het niet, en me haar was alleen een beetje droog. maargoed het is nu veel donkerder, dusja.
en over die higlights & uit laten groeien; ik heb van mezelf donkerblond haar dus dat gaat niet werken.
je kan ook gewoon heel vaak highlights nemen en dan is het op een gegeven moment zo licht dat je het wel kan blonderen. is beter voor je haar dan in een keer.

en wassen met head&shoulders krijg ik heel droog haar van, en ik weet niet maar ben bang dat het dan een hele lelijke kleur word aangezien ik het zovaak bruin heb geverfd en daaronder zit dan platina/lichtblond…
en zilvershampoo word het wel lichter van maar ook lelijk + dan kan ik me extensions weggooien

up.

ik weet wel dat je van middenbruin naar lichtblond kan,
maar of je ook van zo donker naar licht kan, en wat er dan met je haar gebeurd?
mijn haar kan wel tegen een stootje, ik heb heel stevig haar, alleen ik durf het eerlijk gezegd niet.
ik heb het de vorige keer bij kinki kappers laten doen omdat ik hun echt heel goed vind, alleen hun zijn wel heel duur!

up?
ik heb trouwens ook veel/dik haar, en dr mag best wel wat af hoor :'D
ik ga vanmiddag even kinki kappers bellen,
maar ik weet nu al dat ze dan zeggen dat ik langs moet komen,
en ik zoek niet met de bus en het is rotweer…

verwijder dit topic maar!
ik ga t doen bij kinki kappers, kost me wel 80 euro, maar heb het er voor over want daar gebeurd het wel goed.