Van donkerblond naar lichter blond

Haay allemaal.

Ik heb donkerblond haar, met 4kleuren andere blond erin, helemaal van mezelf.
Maar nu wil ik mijn hele haar lichter blond verven.
Iemand tips?
What to do and what not to do?
Nu hulp nodig!

xwithlove.

Hoi! Er is ook een blond spray. Iemand die ik ken gebruikt dit, en bij regelmatig gebruik wordt het echt duidelijk lichter, ik vind het een mooi resultaat. Moet je even opzoeken, te koop bij o.a. de Tuinen en volgens mij ook de Hema. Dit is dus een alternatief voor haarverf, want dat zal je ook gewoon kunnen kopen, en hoe dat werkt spreekt voor zich en kan je op de verpakking lezen. Ook is daar veel uitleg over op verschillende (beauty)blogs.

Heel veel highlights. Ik heb van blondspray eigenlijk meer negatieve dan positivie verhalen gehoord, zelf heb ik er geen ervaring mee.

Nóóit blondspray gebruiken, is zo onwijs slecht voor je haar. Ik heb het zelf ook gebruikt en ik heb mijn haar echt verpest… Nadat ik er een stuk vanaf had geknipt vond ik het pas weer mooi. En bovendien heb ik daar op de één of andere manier uitgroei van gekregen. Dat is dus een don’t. :stuck_out_tongue:

Ik wil dat ook, k gebruikte blondspray, maar daar beschadigde mijn haar idd van. Ook werkt mousseverf om een of andere reden bij mij niet :frowning_face: Binnenkort ga ik het dus maar proberen met zo’n verf die je moet mengen en zelf moet aanbrengen zegmaar…

Lang verhaal maar ik bedoel; gebruik geen spray & geen verfmousse

:slightly_smiling_face:

Ik heb vorige zomer blondspray gebruikt, en daardoor werd mn haar een stuk lichter, en dat is nog steeds te zien. Alleen moet je het af en toe even bijhouhouden, omdat je anders na een tijdje een beetje uitgroei krijgt.
En nadat je blondspray in je haar hebt gedaan is het aan te raden om nog een haarmasker in je haar te doen of nawassen met conditioner.

& Blondspray is slecht voor je haar ja, maar wat dacht je van haarverf dan…

Ik zou het gewoon laten doen! Dan weet je zeker dat het goed gaat. Mag wat kosten, maar stel dat het fout gaat; kapot haar, en meer kosten ivm weer kleuren.

Ik heb het ooit met highlights gedaan, maar dat is ook niet echt goed voor je haar…