Van donkerblond naar lichtbruin - welke haarverf?

Hoi! Na heel lang nadenken heb ik besloten om mijn donkerblonde lokken lichtbruin te verven. Het probleem is alleen dat ik de grootste noob ben als het gaat om haar verven, dus vandaar dat ik graag wat hulp zou willen. Welke merken raden jullie aan? Ik wil het liefst een spoeling trouwens, die er na een X aantal wasbeurten weer uit gaat. Heeft iemand ervaring met het verven van donkerblond naar lichtbruin? :slightly_smiling_face:

Ikzelf heb dit ook gedaan, ik had ook donkerblond haar van mezelf en ik wou naar middenbruin dan. Ik heb eigenlijk gewoon gelijk permanent gedaan maar ik gebruikte die van Loreal.
Veel succes!

Bedankt voor je berichtje! Welke van Loreal heb je precies gebruikt? :slightly_smiling_face: en heb je heel misschien ook een voor en na foto? Of desnoods alleen een nafoto?

----

O wauw, heel mooi! Sorry zoveel vragen haha, maar er zijn verschillende soorten (sublime mousse, preference, excellence, etc.) weet je nog de naam van jouwe?

Hihi maakt niet uit hoor,
ik had die preference gebruikt. Zit ook daarna een cremespoeling bij voor meerdere keren!

http://fl12.shopmania.org/files/p/nl/m/547/l-039-oreal-paris-preference-recital-haarkleuring-4-middenbruin~32376547.jpg

die had ik trouwens gebruikt, omdat ik best wel lang haar heb had ik er wel 2 pakjes nodig.

Superrr, dankjewel :grinning: