Van donkerblond naar lichtbruin (kleurspoeling)

heee, een vriendin en ik willen graag ons haar bruin verven. gewoon een keer voor de verandering :slightly_smiling_face:
we hebben beide blond haar, en ik dacht altijd dat zo’n kleurspoeling na zoveel weken niet meer te zien is, maar op internet lees ik dat dat in veel gevallen niet klopt?
ik weet nu niet meer zeker of ik het wel wil want er wordt ook gezegd dat je nooit meer je oorspronkelijke haarkleur terugkrijgt… en dat mag dus echt niet gebeuren!

hebben jullie hier misschien ervaring mee? we willen Poly Color van Swarzkopf gebruiken.

Meestal gaat het er inderdaad niet helemaal uit, je blijft altijd wel een beetje de kleur van de spoeling zien.

ik hoor wel van veel mensen dat ze dan een donkere gloed blijven houden

zelf heb ik zwart haar en heb ik het rood/bruin achtig geverfd, maar was permanent xD nu is mijn haar wel iets lichter geworden… >_> beetje raar eingelijk… want hoe kan zwart nou lichter zijn :pensive:’ maar je ziet bij mij dus nog zo een bruine gloed als ik in de zon sta…

ik heb gehoort dat het bij een 24 wasbeurten spoeling er niet helemaal uit gaat maar bij een 12 wasbeurten wel?
gheen idee of dat zo is…??

ik heb t ook gespoelt met 24 wasbeurte bij mij is het nog wel een donkere gloed maar in de zomer word t wel weer lichter denk…

hmm oké…
ja maar is het dan echt zo voor de rest van m’n leven dat mijn haar bruiner is dan mijn natuurlijke kleur? want ik heb van mezelf wel hier en daar wat bruinachtige plukjes in m’n haar, maar ik wil natuurlijk niet dat dat straks overal is…
(sorry dit klinkt heel vaag)

niet voor de rest van je leven natuurlijk. de verf gaat niet in je wortels zitten dus het groeit er gewoon uit, als het door de zon al niet weer word opgelicht

Meestal is de kleur ook donkerder dan op de verpakking, dus kijk uit
Voor de rest heb ik geen tips