Van donkerblond naar bruin

Heehee,
Ik zit er aan te denken om mijn haar kastanje bruin te verven… maar ik weet niet of het me zal staan… :S
Dus wat vinden jullie? Wel of niet? :slightly_smiling_face:

Foto:

http://i39.tinypic.com/6i8und.jpg

Let btw niet op mn hoofd, heb geen make-up op :stuck_out_tongue:.
xx

ik denk het wel

Heee, ik heb mijn haar zelf ook van donkerblond naar bruin geverfd. En ik ben er tevreden mee! Ik denk dat het jou ook wel zal staan, gewoon doen!

Probeer anders eerst een spoeling?

Ik denk dat het je wel zou staan, en anders kun je idd een spoeling nemen.

Bedankt allemaal! :slightly_smiling_face:
Van welk merk zou ik dan zo’m spoeling moeten nemen?!

L’oréal casting creme gloss, heb vandaag de kleur karamel erdoor heen gedaan.
Is echt supermooi geworden =D

ik zou het wel doen hoor!
ik heb ook donkerblond haar, en ik wil het beetje donker bruin gaan verven…
maar ik heb dus niet permanent, maar zo’n wasbeurtding (24 wassingen) maar mn moeder zegt dat het lelijk gaat worden (ik heb dun haar dus waarschijnlijk zal het eruit moeten groeien) maar wat moet je dan doen enzo?
zometeen loop ik voor gek?

Er staat op de verpakking hoe je het moet doen, kan niet veel mis gaan.

Ik heb het ook van donkerblond naar bruin geverfd (eigenlijk was het spoeling). Ik denk dat het jou ook leuk zal staan =)
Dan inderdaad L’Oréal casting creme gloss, die is fijn.

Moet sowieso. Als je van Blond naar donker(der) gaat, moet je pigment weghalen, dat gaat niet, je kunt geen pigment uit je haren halen, dus dan moet je het wel met een kleurspoeling eroverheen doen. Als je van donker naar blond(er) gaat, voeg je (gele) pigmenten toe, dat gaat wel, je kunt wel pigmenten aan je haar toevoegen, dat is waarom je als je je haar blond geverfd hebt ook uitgroei hebt, en als je naar donker gaat, heb je dat dus niet, omdat het geleidelijk weggaat.

maargoed, ff on topic: ik zou het doen ja!

Dat klopt niet helemaal. Als je van blond naar bruin gaat voeg je bruine pigmenten toe (bij permanent dan hea) en als je van donker naar blond wil moet je het blonderen en dan haal je het pigment er dus uit zodat het lichter wordt… Dat is ook als je grijs wordt, dan gaat het pigment eruit,maar dan heel drastisch zegmaar XD

ooh en OT: ik denk dat het je heel goed zou staan! je hebt er het hoofd wel voor :stuck_out_tongue:
okee dat klinkt egt té lomp xD

Je hebt gelijk, Ik bedacht het me toen ik het getypt had, dat het andersom was, maar met die uitgroei klopt volgens mij wel, maar bruin moet toch wel met een spoeling of niet? Nouja, dankjewel dat je t ff hebt veranderd, had k niet zoveel zin in.

ik denk van wel.

gewoon doen
ik heb van nature ook donkerblond haar en toen heb ik ze met een spoeling donkerder gemaakt en als je een beetje een goede kapper hebt dan zal het er echt wel natuurlijk uitzien, vooral omdat het niet zo’n hele grote overgang is.
En als je niet zeker weet probeer gewoon spoeling? wel bij de kapper dan dan is resultaat meestal mooier :]

Bedankt allemaal!! :grinning:
Maar, ff heel gek, ik vroeg het ook aan mn vriendinnen natuurlijk!
Maar zij zeiden dat juist lichter leuk zou staan, omdat ik bruine ogen heb xD.
ik weeet het nu niet meeer! xD
Verder bedankt voor de tipps!

Dus zeg maar: lichter of donkerder? :slightly_smiling_face: