van dichtbij naar ver af...

Hooii
ik zit dus ergens mee…
Ik en me vriend hebben nu 2 maanden wat hij is echt super lief en het gaat nog steeds goed tussen ons.
Hij zit bij de marine en doordeweeks is hij daar en in t weekend gaat hij naar zijn eigen huis. Dus door de weeks zien we elkaar vaak maar nu t probleem.Hij mag niet verder bij de marine omdat hij een belangrijke toets niet had gehaald… hij mag er ongeveer nog een maandje werken en dan moet hij weg dan zie ik hem dus niet meer vaak omdat hij aan de andere kant van nederland woont :frowning_face: Hij gaat nog wel solliciteren voor een andere functie bij de marine maar weet niet of dat lukt…

Dus als hij echt weg moet bij de marine hebben we een lange afstandsrelatie en zien we elkaar denk ik alleen in weekenden envakanties :frowning_face: heeft iemand hier ervaring mee hoe het is?, want ik heb er op zich wel vertrouwen in maar hij zit nu aldoor met een niet zo blij gevoel er over. Maar we houden echt van elkaar maar dit word dan zo moeilijk denk ik en ik wil echtniet dat t uit gaat… sorry ik wilde even me verhaal kwijt en misschien heeft iemand advies of zelf ervaring??

en vriendin van mij heeft het en alles is gewoon goed veel smsen bellen en veel proberen tijd te maken om elkaar te bezoeken (voor de rest weet ik het niet echt) succes <3

Het is verschrikkelijk. Het vreet je echt op… Heb het anderhalf jaar volgehouden maar echt met moeite…

Loop niet te ver op de zaken vooruit.
Kijk naar wat je wel hebt: elkaar!

Vervelend probleem!
But don’t worry
be happy…