Van de mannenafdeling.

Ik heb gisteren echt een suuuuperleuk baseballjack gezien bij de sting, op de mannenafdeling…

Hij was grijs met felroze mouwen.

Maar ik vraag me af of dat wel kan aangezien hij van de mannenafdeling komt?
Maarja, er zit wel roze in.
Maar straks kom ik op school loopt er een jongen met hetzelfde jack als ik ofzo.

Ja hoor, niets van aantrekken als er een jongen met hetzelfde loopt.
Ik kijk ook altijd bij de mannenkleding van de H&M. ;p

Niets mis met mannen kleding hoor. Anders noem je het gewoon unisex. :’)

Ik ook, ik vind vaak de t-shirts en blousejes leuker dan op de meisjes afdeling.

[i]gewoon doen joh!
lekker zelfverzekerd doen,
en mocht een jongen het ook dragen,
kijk hem maar aan, en laat zien dat jij het beter draagt.

wedden dat zn vrienden denken dat hij juist vrouwenkleding draagt! :grinning:[/i]

doen, ze denken idd eerder dat die jongen dan een vrouwenjack draagt hehe, plus, chicks kunnen prima mannenkleding aan :grinning:

Boeien, is juist leuk. Ik draag ook altijd truien van de mannenafdeling en die zijn tenminste warm en lekker groot.

Gewoon doen! Stiekem vind ik mannenkleding ook altijd leuk. Ik loop ook vaak in jongensbroeken, gewoon omdat ze chill zitten (a) Maar als dat jack lekker & goed zit (grote kans dat de schouders nogal breed zijn misschien?) waarom niet?

hahaa doe ik ook wel eens.

EN TOEN kwam ik jongen op school tegen met zelfde shirt, gingen de anderen hem plagen; maaaan je hebt chickies shirt waaha
xDbest zielig

Haha ik ben een keer op het station een jongen tegengekomen met hetzelfde vest als ik vand e manndenafdeling heb. Hij vond het erger dan ik x]

Leuk toch! ;p

Idd gewoon doen. Ik heb ook een keer een jongen gezien met dezelfde trui aan als mij (die van mij was dus ook van de mannenafdeling), vond het wel grappig toen :stuck_out_tongue:

Ik ben in de zomer een jongen tegengekomen met dezelfde hoed van de h&m ( het was zo een zwart hoedje) en toen ik voorbij liep keek hij me raar aan en werd rood en trok het hoedje af XD

Gewoooon doen hoor!!
-xx-

doendoendoen

Ik kijk ook vaak op de mannen afdeling, zit gewoon lekker. :V En ik denk dat de jongens het erger vinden dan jij zelf.

kopen kopen kopen!!
ik draag soms kleren van mijn broer dus iets van de mannenafdeling is helemaal niet zo raar :stuck_out_tongue:

gewoon doen ! (:

Haha :’)

Sommige kledingstukken hangen bij de mannen/meisjes etc. maar die kan je ook gewoon aan doen als het leuk staat hoor ^^
Ik heb ook mijn winterjas van dit jaar in maat L, terwijl ik eigenlijk maat S heb. In L zit hij gewoon mooier… dus als het mooi staat, waarom niet?

Gewoon kopen, pech voor die jongens dan he. Ik denk sowieso niet dat jongens snel met een felroze jack gaan rondlopen :slightly_smiling_face:

Ik zou nu zeggen : Gewoon doen !
maar eigenlijk zou ik het zelf ook niet durven ;p Heb je er een foto van?