van daten naar relatie

Ik heb eens gezocht op het forum en een topic als dit kon ik eigelijk niet vinden. Ik ben wel benieuwd hoelang jullie hebben gedate voordat het echt iets vast werd. Veel meiden zijn gewoon aan het daten en willen misschien wel iets vast. Bovendien is het altijd leuk om te horen na hoelang (&hoe) jullie verkering kregen.

Pfoee, een maandje denk ik?

iets minder dan een maand.

Haha, bij mij ging het nogal raar! Ik ontmoeten een jongen in een café nouja, daarna kwam ik heb ongeveer 3 weken later tegen bij het uitgaan heel lang gepraat en alles (niks gebeurt) en daarna veel gesmst/gemsnt/gehyvest en toen hadden we een date op Koninginnedag! Nou helemaal niks gebeurt natuurlijk, kom ik hem s’avonds wéér tegen haha, en toen hebben we gekust (toen ik weg ging…) en daarna bleef ik 3 dagen later bij hem slapen haha. Tja, het was vakantie en ik was toch helemaal alleen (iedereen thuis op vakantie) en daarna krijgen we wat één dag voor mijn verjaardag (10 mei, morgen dus haha)! Dus na de aller eerste date (op Koninginnedag) duurde het ongeveer mm 10 dagen!

Maar, ik kende hem al wel iets langer dan een maand!

oeh leuk! upppie

Wel, mijn vriend en ik waren samen vanaf onze eerste ‘date’.
Maar we kenden elkaar ervoor natuurlijk al goed :slightly_smiling_face:
We hadden al veel met elkaar gepraat op school, na school, op msn, via sms, …
& toen we voor de eerste keer helemaal alleen afspraken, had hij een roos mee, hebben we gekust, en we zijn na 2,5 jaar nog steeds samen :grinning:

@ veerism ik vind dat je met heb hebt gekust 3 dagen later bij hem slapen wel heel snel.
mja das mijn mening je bent nu wel met hem samen tenminste!

Wij ook gelijk vanaf de 1e date. We hadden ook nog maar 1 week contact daarvoor, maar dat klikte zo onwijs goed. En we zijn nog altijd samen. Ik kende hem enkel van tv, hij mij helemaal niet.
Zo zie je maar dat het leven zeer onvoorspelbaar en magisch kan zijn.

leuk topic, zelf geen ervaring…

leg eens uit! ik ben benieuwd:D

Ik zit nu denk ik anderhalve maand met mijn crush, maar wie weet.

Bij mijn vorige vriendje was het na ongeveer anderhalve maand officieel aan. Maar volgens mij na een maand hadden we gezoend, en daarna nog een paar keer afgesproken, maar het was nog niet officieel, maar het zat er wel al aan te komen zegmaar ^^.
Leuk topic trouwens!

Ze heeft met zo’n gast van die Uri Geller show.

Bij mij duurde het ook een maandje.

Ah echt? En zij vindt dat sexy? :expressionless:

ja dat heb ik ook gezien in zo’n topic waar mensen een foto van zichzelf en hun partner plaatsen. Daar stond zij met vincent van de nieuwe uri geller!

Ik ga inderdaad met iemand die daar aan mee deed.

Vincent, aaaah neee.
Dan heb je zoveel mooie mannen op de wereld.
Vincent, waar gaat het heen met de wereldbevolking!

Trouwens, ik vind het echt een schreeuw om aandacht van haar hoor.

Ja, ik heb wat tegen Uri Geller sinds ik bij die liveshows ben geweest. Btw; het was onder dwang.

Huh, heb ik gezegd dat sexy te vinden? :stuck_out_tongue:

ieder zijn smaak hé.

/