Van bruin naar blond.

Hallo,
Ik had een vraagje. Ik heb zelf bruin haar maar nu wou ik blond is proberen, of iig een heel stuk lichter. Ik wil het niet blonderen en was dus van plan gewoon een haar verf kitje te kopen bij de drogist en het dan te verfen. Maar ik vroeg me af of het zou werken, heeft iemand er misschien ervaring mee?

Groetjes

Ik zou gewoon naar de kapper gaan als ik jou was.

Inderdaad, blond kan snel fout gaan.
En vaak wordt het niet de kleur die jij wilt!

bij de kapper zie je verschil als je het uit een potje zelf doet pakt het niet!
lees op internet overal staat niet doen!

ga naar de kapper, de eerste keer dat ik mijn haren van blond, naar lichter blond verfde sloeg het paars uit ! Dus ga naar de kapper.

ehm van blond naar bruin zonder te blonderen/bleken, kan niet…

mischien als je lichtbruin haar heb en dan platina blond koopt hahaha
maar dan heb je wel kans op geel haar denk ik =p

Je hebt bij drogisterijen van die pakjes waarmee je je haar 2/3 tinten lichter kan verven, wat wel echt werkt en goed uitpakt.

Maar als je blond wil zou ik naar de kapper gaan, leg wat meer geld neer.

Ik zou naar de kapper gaan, want anders heb je straks geel of groen haar. Of je ziet niet eens verschil.

En als de kapper het verprutst, kan je ten minste iemand de schuld geven :stuck_out_tongue:

haha, ik had het ook gedaan!
toen werd het oranje!
:schaamschaam:

haha. ik heb daardoor ook wat tips gekregen:

1. Ga naar de kapper toe om het te laten verfen.
  2. vind je dat te duur? Ga naar de kapper voor advies welke kleur je het beste kan doen als je het wil verven.
    Niet bij de winkel daar vragen om advies, die weten er vaak niks vanaf!

dit is het beste wat je kan doen (;
goodluck!

laatjehetresultaatzien?

Ik heb even bij de drogist gekeken en k ga het maar niet blond doen, ik probeer wel gewoon een paar tintjes lichter. & ik doe met een kleurspoeling dus als het oranje ofso word gaat het er na 7 keer ofzo wassen toch weer uit!

Bedankt voor de tips.

met een kleurspoeling proberen lichter haar te krijgen?
succes ermee O__O
ik denk niet dat het gaat lukken…

je moet echt naar de kapper.
anders kan het fout gaan.

je moet eerste x zowiezo naar de kapper gaan
ik heb echt heel ligt blond haar (geverfd) en ben donkerblond/bruin van mezelf. eerste x heb ik bij de kapper gedaan en nu verf ik me uitgroei altijd gewoon zelf. maar nooit verf van de drogisterij halen. of bij de kapper zelf of bij een kapperswinkel. die mensen hebben er verstand van hoeveel pigment in je haar zit enzo hoeveel je overal van moet toevoegen enzo. als je het blond verfd kan het heel snel geel worden of oranje, het kan zelfs voorkomen dat je haar een paarse of groene gloed krijgt.

Geeen kleurspoeling xD
daar word je haar oranje of groen van:P
Een meisje had dat ook gedaan en ze kreeg groen haar…

laat het eerst verven bij de kapper, en vraag wat voor verf je het beste
dan kan kopen maar doe echt geen kleurspoeling!!

Het werkt wel. Maar het is echt super lelijk!

Ik heb het bijna een jaar gedaan, en ben nu eindelijk weer terug naar m’n eigen haarkleur. Het heeft zo’n 120 euro gekost(kapper) om het terug te verven, en het is zoveel mooier om je eigen kleur te houden! Want je huidskleur kleurt ook het mooist bij je eigen haar!

Laat anders highlights zetten ofzo bij een GOEDE kapper!