van bruin naar blond (verven)

ik heb van mezelf bruin haar,
tegen het donkerblonde aan. (maar wel best heel donker)
nu wil ik het graag verven ik deze kleur, zoals bij dit meisje
(ze zat in American Pie)

http://www.insideeonline.com/multimedia/article_images/2007_12/Web_Features/1207_webfeature_megheffern.jpg

mischien nog iets minder honingachtig, en iets blonder…
zou ik dat wel doen?
zou dat mij wel staan?
en is het niet vervelend om telkens de uitgroei bij te verven?
Op deze foto kun je zien hoe mijn haar nu is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/table]
http://94.100.116.168/469250001-469300000/469254001-469254100/469254003_5_nGB3.jpeg

Ik weet niet of het je zal staan, ik zou het gewoon proberen.
Uitgroei bijhouden is wel vervelend ja.

Ik heb ook een donkerblond tegen bruine kleur haar en wil het ook blonder maar omdat ik ook bang was dat het me niet zou staan heb ik het eerst laten kamkleuren dan valt uitgroei ook niet zo heel erg op en is het ook niet zo helemaal dezelfde kleur wat ik wel leuk vind. Ik vind het bij mij heel leuk en laat het binnenkort nog een keer doen zodat het nog een beetje blonder word.

anders neem je eerst highlight en als dat goed bevalt neem je gewoon al je haar blond.
maar ik weet niet of highlight bij stijl haar staat, vind het meestal mooier bij krullend haaar…

Waar kun je dat laten doen dan?
kun je zoiets ook in de winkel kopen,
en dan thuis proberen?

highlights heb ik al gehad, vond ik erg leuk.

ik heb heel donkerbruin/zwart haar en heb dit weekend
geblondeerd. Vind het wel mooi geworden, maar ik waarschuw je:
waterstofperoxide doet pijn ^^ dus als je het echt wil bleken
moet je je daarop voorberijden

Verven kan sowieso niet, je moet eerst ontkleuren en dan verven.
Maar als ik heel eerlijk ben, denk ik dat het je niet zo mooi staat. Je hebt namelijk donkere wenkbrauwen én redelijk donkere ogen.

Bij de kapper kost bij ons maar 20 euro ofzo ja je zou gewoon een pak verf kunnen kopen en dan met een kam strepen trekken maar aangezien het wel een verandering is in kleur zou ik het bij de kapper doen die kan dan goed met jou een kleur uitkiezen.

je kan een spoeling kopen die 5 weken blijft zitten om het te ervaren
verven zou ik echt niet doen hoor zonde van je haar…
xxx

nee met een spoeling kan je niet blonderen __MISSWALDORF :wink:
ik zou eerst naar de kapper gaan en kam coupesoleil doen, heb ik ook gedaan en dat beviel me wel. later heb ik dat nog een keer laten doen en zo werd ik beetje bij beetje blonder. nu ben ik goudblond met highlights ipv donkerblond

dat haar op het plaatje is ook niet blond
en je kan je haar wel lichter maken door spoeling.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zal staan maar dat is natuurlijk mijn mening :slightly_smiling_face: maar wil je het echt, dan moet je het zeker doen

Ik zal het niet doen,
Ik heb namelijk ook zo een soort kleur haar als jou maar heb het nu ook zoiets gevervd als wat jy wilt.
Maar heb er echt spijt van!
eerst was mijn haar gewoon normaal en gezond en nu ziet mijn haar er echt dood uit en heb ik allemaal gespleten haar punten!
En je krijgt ook nog is uitgroei ;[

Gaat wss oranje achtig uitvallen

zou 't niet doen, je heb mooie kleur van jezelf =)
en anders eerst met uitwasbare gelkleuring proberen.