van blond naar bruin

hoi allemaal! ik had even een vraagje.
ik heb nu donkerblond haar maar ben eigenlijk wel een keer benieuwd hoe bruin mij staat.
ik heb alleen geen idee welke kleurspoeling ik dan moet gebruiken (ik laat het liever nog niet permanent doen)
dus mijn vraag:
heeft iemand al ervaring met een goede kleurspoeling? of kan ik het beter wel bij de kapper doen?

alvast bedankt!

Pak je fiets, fiets naar de etos/kruidvat/DA en vraag het daar.

Ga naar de Etos die kunnen het beste advies geven.

Een bruine kleurspoeling op blond haar is volgens mij gedoemd om te mislukken…

Ik zou, zeker de eerste keer, het bij de kapper laten doen en daar om advies vragen :wink:

Dat zou ik niet doen als ik jou was…

niet doen, een vriendin van mij heeft haar, haar daar echt helemaal mee verpest qq.

Hoezo dat =P? Ik heb (donker) blond haar en een bruine spoeling genomen en dat ging toen gewoon goed hoor.

vaak wel idd, tenzij je niet al te veel tinten donkerder doet.

Bedankt voor de reacties! Ik ga het denk ik toch maar bij de kapper laten doen. Nog 1 vraagje: als je van jezelf al highlights hebt, heb je dat dan ook na het kleuren van je haar of wordt het dan zeg maar 1 plak bruin.

Ik neem trouwens wel lichtbruin dus niet zo veel tinten donkerder aangezien m’n haar nu al donkerblond is

Bij mij werden m’n highlight ook gewoon bruin. Zelfde tint als de rest van mijn haar. Ik had toen een spoeling van Loreal Paris en dat was ook niet de donkerste, meer een beetje zoals het donkerste bruin in het haar van jouw avatar.

Ze zegt dat ze donkerblond haar heeft; dan gaat dat prima. Heb er zelf ook veel ervaring mee, en het is altijd goed gegaan.

Je haar kan groen worden! Heb ik zelf ook gehad. Kies dus een kleur die niet te veel verschilt van je eigen haarkleur, en kies nooit een natuur/askleur-bruin, kies een warme kleur bruin, bijvoorbeeld licht goudbruin…

:flushed: ik heb ook ergens gelezen dat je haar bijv ook roze kan worden als je blonde plukken hebt. maar ik ga er vanuit dat de kapper wel weet wat het beste is dus ga ik maar gwn een afspraak maken.

Wauw, als ik dit lees heb ik veel geluk gehad volgensmij :’)

Ik ben al veel te vaak van blond naar bruin gegaan.
Met kleurspoelingen, maar ook echte verf.

Ging altijd goed^^

http://img232.imageshack.us/img232/3496/haarx.jpg

Dit is mijn natuurlijke haarkleur (hier al wat gebleekt door de zon) en bij mij werd het rood. maar misschien kwam dat omdat ik donkerbruin had gepakt.

Ik heb het ooit van dezelfde haarkleur als jij naar donkerbruin geverfd. Je moet wel uitkijken dat het niet te donker uitvalt, bij mij werd het toen echt bijna zwart namelijk.

ja, zo is mijn haarkleur ook ongeveer

Ik ben ook lichtblond geweest en ben nu bruin, en geloof me je kan beter naar de kapper gaan want anders gaat het echt mis! ik was de 1e x kei groen…