Van blond naar bruin

Hooi,ik wil graag mijn haar verven.
Gewoon om eens iets anders te hebben dan dat blond,ik zie er veel te snel barbie-achtig uit :tipping_hand_man:
Ik zou kleurshampoo willen gebruiken maar wordt het dan mooi als je donkerblond haar hebt?
Ik wil naar bruin met een rode gloed in gaan.
Ik wil het niet bij de kapper laten kleuren,ik wil de kleur maar een tijdje,kijken hoe het me staat.

goed idee of…?

Het kan heel mooi zijn, maar je moet goed kijken dat je er niet te bleek van wordt en zorg dat je dan een kleur spoeling hebt die er heel snel uit gaat. Die van mij zou er namelijk na 24x wassen uit zijn maar heeft er een jaar ingezeten… Dus even advies vragen aan de verkoopster is ook wel handig :slightly_smiling_face: succes!

Ik zou sowieso niet permanent iets met een rode gloed nemen, want rood krijg je heel moeilijk uit je haar.
Als ik jou was zou ik ook niet gelijk naar vrij donker gaan, omdat dat je gezicht ‘hard’ maakt en je ziet gelijk heel bleek.

Dus mijn vraag hóe blond ben je? Spierwit? Asblond en ga zo maar door.

ik heb eens gehoord dat als je een bruin tint over je blonde haar doet met een rode tint erin dat je haar groen word! dus als ik jou was, zou ik een bruine kleur kiezen zonder roodtint.

toch wel asblond,mm ik wil echt heel graag een andere kleur maar ben bang voor uitgroei of een lelijke rosse schijn

okee,groen haar wil ik toch net niet :grinning_face_with_smiling_eyes:
upje

Nou je hoeft niet gelijk donkerbruin te nemen,
Ga voor zoiets;

http://www.dekapperswinkel.nl/UserFiles/Image/lk/863.jpg

Is niet donker en toch stukken minder barbie!

zo’n haar heb ik ongeveer,ik ben mijn blond haar gewoon zo beu.
en dankje voor de reacties :]

haha dat is in de verste verte geen asblond :stuck_out_tongue:
Ga voor middenblond dan!

haha oke,ik weet echt niet welk blond ik heb.
Het is niet superblond in ieder geval :d

Volgens mij weet je gewoon niet wat je nou wil :wink:

toch wel,bruin haar met een lichte rode schijn erin.
Ik wil gewoon geen knalrood of groen haar,darom dat ik het hier vraag.
Wordt het trouwens ook niet lelijk als het aan het afgaan is met blond haar?

hmmmmm… ik zal kijken voor de casting creme gloss lijn van l’oreal! Omdat je het niet verft is groen haar onwaarschijnlijk. En het houdt RUIM 28 wassingen en vervaagd heel langzaam maar netjes.

heb dat zelf ook gedaan vroeger, en mijn haar is absoluut niet groen geworden zoals iemand hier zegt… en denk dat je na een tijd sowieso wel uitgroei krijgt tenzij je het altijd bijverfd… dus als je dat niet wil zou ik het niet echt kleuren…

Het kán zijn dat je haar groen wordt hoeft niet. Maar de kans bestaat.

ik heb ook donkerblond haar en denk er ook al heel lang aan om een bruine spoeling te proberen, maar ik twijfel nog steeds
dus upje voor jou!

upjeee

Ik heb ook blond haar en was dat ook zat en wou daarom ook bruin haar hebben… maar dat mocht niet van mijn kapper omdat ik dan heel bleek zou worden, weet niet hoe dat bij jou zit? maar zij had toen bedacht om het bruine zeg maar door mijn haar heen te kammen! Dat stond echt heel leuk en ik kreeg er veel complimenten over, maarja ik weet natuurlijk niet wat jij daarvan vindt.

Ik heb mijn haar ook een keer bruin geverfd, terwijl het daarvoor vrij best blond was.
Was bij mij goed gelukt! Zag er uit als echt bruin haar. Kreeg ook veel complimentjes, mensen vonden dat het me heel natuurlijk mooi stond.
Maar ik had 't vlak voor de zomervakantie gekleurd en toen na 2 weekjes zon&zee in Italië was het heeel lelijk geworden.
Daarna weer blond gekleurd maar toen werd het heel geel.

Al met al was het het proberen wel waard, maar ik zou het niet weer doen.

ik ben laatst ook van vrij blond naar bruin gegaan,… bij de kapper lowlights laten zetten, dan mengt het heel mooi met het blond en is het niet ineens te donker ofzo :slightly_smiling_face: