Van blogspot.com naar eigen domeinnaam

Hoi meiden,

Ik wil al een tijdje mijn site van .blogspot.com naar .com veranderen, dat ik dus mijn eigen domeinnaam voor mijn blog gebruik, maar ik weet niet bij welke site dit het beste kan, ik zie allemaal aanbiedingen als ik dit in google intik, maar ik heb er totaal geen ervaring mee.
Zijn hier meiden die een eigen domeinnaam hebben aangemaakt en nu daar dus voor betalen ?
en zo ja, waar heb je die aangemaakt en wat zijn je ervaringen ermee ?

Liefs :slightly_smiling_face:

Um, dit is het fashionforum…
Maar even on-topic, ik heb echt geen idee, sorry.

ik zou naar antagonist gaan en daar een domein naam registreren.
dat kost je ongeveer 30 euro voor één jaar.

Jij wilt dus ‘‘theshoemagpie.com’’ hebben als ik het goed begrijp. Dan moet je verhuizen, waarbij al je gegevens natuurlijk gewist worden. Je moet eerst op zoek gaan naar een hosting.

het gaat ook eigenlijk om een fashionblog, en aangezien er meer meisjes in het fashionforum zitten met een blog, hebben ze misschien ervaring en weten zij het misschien :slightly_smiling_face:

wauw das veel, op google stonden er aanbiedingen voor 12 euro p. jaar…
verkeerd geschat dus

ok, had ik niet aan gedacht xD
Succes in ieder geval :grinning:

Als je een nieuwe website wilt aanmaken maakt het niet uit in welke categorie je bevindt, fashion of wat dan ook.

nee dat weet ik,maar ik legde even uit waarom ik het hier had geplaatst. in elk geval ben ik dus opzoek naar een site waar ik dit kan aanvragen…

ilk had het op 1 eurohosting gedaan :slightly_smiling_face: Voor 30 euro per jaar :slightly_smiling_face: en het is echt heeeeeel moeilijk om zo iets te maken :\ met html enzo

waarom ga je je niet verdiepen in wordpress?
dat is een handig blog systeem en kan je ook een .com van krijgen volgens mij.