Van blogspot.com naar eigen domeinnaam

Hoi meiden,

Ik wil al een tijdje mijn site van .blogspot.com naar .com veranderen, dat ik dus mijn eigen domeinnaam voor mijn blog gebruik, maar ik weet niet bij welke site dit het beste kan, ik zie allemaal aanbiedingen als ik dit in google intik, maar ik heb er totaal geen ervaring mee.
Zijn hier meiden die een eigen domeinnaam hebben aangemaakt en nu daar dus voor betalen ?
en zo ja, waar heb je die aangemaakt en wat zijn je ervaringen ermee ?

Liefs :slightly_smiling_face:

Um, dit is het fashionforum…
Maar even on-topic, ik heb echt geen idee, sorry.

ik zou naar antagonist gaan en daar een domein naam registreren.
dat kost je ongeveer 30 euro voor één jaar.

Jij wilt dus ‘‘theshoemagpie.com’’ hebben als ik het goed begrijp. Dan moet je verhuizen, waarbij al je gegevens natuurlijk gewist worden. Je moet eerst op zoek gaan naar een hosting.

het gaat ook eigenlijk om een fashionblog, en aangezien er meer meisjes in het fashionforum zitten met een blog, hebben ze misschien ervaring en weten zij het misschien :slightly_smiling_face:

wauw das veel, op google stonden er aanbiedingen voor 12 euro p. jaar…
verkeerd geschat dus

ok, had ik niet aan gedacht xD
Succes in ieder geval :grinning:

Als je een nieuwe website wilt aanmaken maakt het niet uit in welke categorie je bevindt, fashion of wat dan ook.

nee dat weet ik,maar ik legde even uit waarom ik het hier had geplaatst. in elk geval ben ik dus opzoek naar een site waar ik dit kan aanvragen…

ilk had het op 1 eurohosting gedaan :slightly_smiling_face: Voor 30 euro per jaar :slightly_smiling_face: en het is echt heeeeeel moeilijk om zo iets te maken :\ met html enzo

waarom ga je je niet verdiepen in wordpress?
dat is een handig blog systeem en kan je ook een .com van krijgen volgens mij.

overigens, wil je een goede host en ga zo maar door kom je makkelijk rond de 30 euro. Het gaat namelijk er ook om hoeveel geheugen je website heeft én hoeveel bezoekers die aankan. Als jij meer bezoekers ontvangt dan je website aan kan gaat hij uit de lucht.

overigens, je moet ook nog je website maken ja. je kan dus zoals eerder vermeld op wordpress kijken en als je een website wilt laten maken kost je dit duizenden euro’s (mijn vriend is een webdesigner/programmeur/alles erom heen)

Beetje overdreven. Voor driehonderd euro kan je een hele mooie website laten ontwerpen. Als je codes laat maken kost dat ‘‘duizenden’’ euro’s.

Goh.
Ik ga me der maar eens meer in verdiepen
dit had ik niet verwacht
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar het is dus niet zo dat je zeg maar je bloggers’ HTML kunt kopieren en dit voor je website kunt gebruiken

Haha, nee helaas. En ik raad je CSS aan. Dat is meer van onze tijd en het resultaat ziet er mooier uit.

Via Blogger.com: Dashboard->Instellingen->Publiceren->Ander domein.
Gaat via Blogger zelf volgens mij en kost 10$ per maand:

“Domeinen worden geregistreerd door een partner van Google en kosten $10 (USD) per jaar. Bij uw registratie krijgt u ook een Google Apps-account voor uw nieuwe domein.”

Je kunt alleen met creditcard betalen volgens mij? :confused:

HTML is de basis, CSS is voor de opmaak.

Nou, het ligt er zeker aan. Ik kijk met mijn vriend en zijn vaders reclame bureau mee. Hun doen PHP, is veel mooier en een betere code achter de website en inderdaad CSS. Overigens, wil je goed code werk en geen dreamweaver website kost je dat aardig veel geld wat inderdaad dik in de duizend oploopt. Denk maar aan huisstijl, eventuele webshop, blogsysteem, systeem zodat jij ook wat aan je website kan laten doen en dan komt ook nog de code erachter plus een eventueel logo. Dat kost bij een professional echt geen 300 euro bij elkaar. Een dreamweaver website wel maar een code website echt niet.

Ik zoek ook niet echt professionals, CSS lijkt me wat om te proberen
en wat crystaldeer zegt lijkt me heel handig, ik ga het een uitproberen en me vader’s creditcard jatten.

Ja, een mooie layout kost altijd geld. Wat moet zij nou met een dreamweaver website? We hebben het over een tiener met een studentenbudget. Jij richt je voornamelijk op middel- en grote bedrijven. Een logo kan ze zelf met een programma bewerken. Zij betaalt hooguit 300/400 euro excl. hostingbedrag.