Van binnen ben ik anders, dan jij ziet. !?

ik durf haast niks, zoals met jongens omgaan. Ik heb 2 jongensvrienden, maar dat zijn echt gewoon vrienden. Met andere jongens ga ik niet echt om.
En iedereen ziet me als een saai meisje, terwijl ik zelf van binnen heel anders ben. Ik dans op een extremere manier, maar wel gewoon stoer, weetjewel?Misschien wil ik aan So you think you can dance meedoen, maar ik durf niks.
maar het ergste is dus, als er een jongen in de buurt is, weet ik niks ‘Leuks’ te zeggen. Nog geen eens iets. Bij vriendinnen ben ik DE prater, en bij jongens weer niet. Ook ben ik bang dat als ik een keeerjtje uitga, dat een jongen op me af komt. What moet ik doen dan?
Owww, ik vind dit echt niet leuk. Was ik maar anders, dat ik gewoon op jongens kon afstappen, en leuk met hun kon praten, en dat ze niet mn buitenkant zagen, maar ook de dingen die ik zelf leuk vind om te doen. heel veel mensen weten dat nu niet van mij.

??!??

Laat jezelf wat meer zien zou ik zeggen, stap over je angst heen.

Je moet over die angst heenkomen.
Het stomme is, is dat je een keer voor de leeuwen geworpen moet worden, gewoon vanuit 't niets.
Dan heb je 't een keer gedaan en zal een tweede keer al makkelijker gaan.
Zoek iets waar je die onzekerheid in kwijt kan. Doe een keer mee op school aan een talentenjacht en laat zien aan de rest wat je kan.

Je moet ook kijken naar wat je wel kan. Dansen en praten!
niet naar wat je niet kan.

Zo ben ik dus ook precies…