Van bil gaan in de auto

Zolang je het maar niet in iemand anders zn auto doet of in het zicht van anderen.

Het is maar wat je fijn vind he.

Tip is om een handdoekje mee te nemen dat je eronder kunt leggen. ten eerste voor sperma en ten tweede voor bloed aangezien het je eerste keer is…

Maar toch, eerste keer in een auto lijkt me niet heel verstandig. Is namelijk niet echt makkelijk of comfortabel. :wink:

WTF

Ik vind het niets. Maar ik hou sowieso niet van vreemde plekken zoals buiten of ergens anders dan in je bed.

Tsja als je het echt niet meer kan houden… Maar ik wacht liever tot ik weer thuis ben dan.

Hahahahah ik heb er wel ooit iets grappigs bij meegemaakt, ik was bovenop hem gaan zitten(hij zat achter het stuur) en toen kwam ik met mijn kont tegen de toeter en het ergste was dat we gewoon in een woonwijk stonden met de auto('s nachts weliswaar) en er dus keihard en lang door de straat getoeterd werd hahahahhaa

Haha nu moet ik aan dat programma denken wat laatst op tv was ik weet niet meer hoe dat heet op ned 1 ofzo.

Een vrouw had een middel om vollere lippen te krijgen. Ze leende dat uit aan haar vriendin. Die vriendin zat daarna in de auto te wachten op haar man, en ze probeerde dus wat van dat spul. Toen ging die man weer in de auto zitten, en hij wou dat ze hem ging aftrekken, maar ze had nog een hele klodder op haar hand, en toen ze hem ging aftrekken groeide zijn hele pik. De hele auto zat er vol mee.
Maarja fouten gebeuren tog?

TOREN C
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Die was geniaal ja hahaha :bowing_man: :bowing_man:

Ik heb het nooit gedaan in een auto en zou het ook niet echt plannen ofzo geloof ik :stuck_out_tongue: lijkt me niet enorm comfortabel ofzo.
Weet wel dat iemand die ik ken en die beide christelijke ouders hebben het in de auto doen omdat ze anders niet weten waar ze 't wel moeten doen aangezien het thuis niet kan :flushed:

In een auto lijkt me ook wel weer spannend eigenlijk, bij mij is het er een keer bijna van gekomen, koningsdag was dat trouwens, maar uiteindelijk hebben we besloten het toch maar niet te doen, omdat we bang waren dat de politie, die me net iets eerder had aangehouden, ons weer tegen zou komen. Klinkt best dom, maaroke. Misschien gebeurt het me ooit nog wel eens en ik zou er verder geen problemen mee hebben, als het maar ergens is waar eigenlijk niemand komt en de kans om betrapt te worden minimaal is

krijg je nare littekens van :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik bedenk me ineens dat ik dat wel eens gedaan heb… Hoe kan ik zo iets vergeten?