Van alles! wil er graag vanaf, ruilen kan eventueel ook :)

Hoi! ik heb mijn kast opgeruimd/uitgezocht en er kan aardig wat weg. Deze kledingstukken zijn nog nieuw, draag ik niet meer of pas ik niet meer

[b]WORD BINNENKORT GEUPDATE![/b]
  • Ruilen kan ook
  • Verzendkosten zijn voor de koper
  • Als je vragen hebt over een kledingstuk of meer foto’s wilt kun je me een berichtje sturen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 Leather looked jasje van de primark
Maat 38

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 Tuinbroek van de primark, maat 40

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 Fishnet socks, heb er 2 paar liggen

4 Jurkje van de Only
Maat 38

5 Rugtas van de Primark

6 Shirt van de vila, nieuwprijs 29,95
Maat S

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------