van alles contest , <3 <3 by : cocochanele

~[fgcolor=#ED0EB2]hey allemaal, ik heb een contest gestart,

de onderwerpen zijn :

het werkt als volgd , iedereen levert zijn opdracht in voor de deadline , als je niet in levert lig je er niet uit , maar je krijgt gewoon geen punten , de punten worden met elkaar opgeteld , en op het laatste weten wie de echte winaar is ,. omdat er veel op vakantie zijn kan je keizen uit 2 opdrachten ,

deelnemers :

• tethje
    -OneBigAdventure
    -sissel3105
    -jannaxx0

-saraitjee
    -brittxhoi
    -xObey4Swag
    -[b]moonlight12513
  • vanessxx[/b]

vetgedrukt = ingeleverd
doorstreept = verwijderd
normaal = nog niet ingeleverd

opdracht ronde 3:

keuze 1: maak een foto sessie dat als je ze achter elkaar plakt er een filmpje vormd.

keuze 2: maak een tekening over je huisdier / lievelings dier.

~[b]deadline ronde 3
= 5 augustus

gebruik je fantasie
[fgcolor=#D62F9C]
Tethje = niet ingeleverd 0

-OneBigAdventure = het gezicht vindt ik een beetje een poppen effect hebben , dus dat valt me wat tegen , maar de outfit daarintegen iis heel mooi en leuk. 8,7

-sissel3105= heel leuk alleen jammer dat er niet echt felle kleuren werden gebruikt,
Maar ik zou het wel denk ik tegen komen op de catwalk van winter collectie. 8.9

-jannaxx0= echt mooi heel leuk , ik ben er helemaal gek van , maar ik weet niet of ik dit zal dragen op een dansfeest, meer op een festival.9

-saraitjee=ik vindt hem leuk , ik vindt de kleuren vrolijk en gezellig. Ik weet aleen niet of ik het op de catwalk zal terug vinden . 9,1

-brittxhoi= heel leuk echt voor een dansfeest , heel mooi maar mischien ietsje te kort . 8,8

-xObey4Swag= niet ingeleverd 0

-moonlight12513= heel mooi en leuk , heel kleurijk : 8,9

• vanessxx= oh heel leuk echt rock en roll , ik zie het me wel voor me bij de collectie van Prada ofzo , echt een beetje vintage 8,9
    [/fgcolor]

• -saraitjee 1

• -jannaxx0 2
      • vanessxx3
    • -sissel3105 3
    • -brittxhoi 4
    • -OneBigAdventure 5
    • -xObey4Swag 6
    • -moonlight1251 6
      • tethje 6

ik wil wel meedoen maar die looklet en taaz en h&m afbeeldingen kan ik steeds niet opslaan ofzoX

ja ik zet je er bij, en dan moet je print screen doen , bij een mac moet je dan : shift + 3 + cmd teken ,en bij een gewoonen pc moet je gewoon op het toetsenbord printscreen zoeken :wink: X

bij 5 deelnemers zet ik de deadline er op X

upp!!! xx

Ik doe mee!

yeahh , nog 3 en de deadline komt online xx

uppp

oke mensen ik heb hem wat verandered kijk even terug naar de uitleg bovenaan ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

bedankt !!! xx

oke mensen ik heb hem wat verandered kijk even terug naar de uitleg bovenaan ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

bedankt !!! xx

uppppp!!!

Hoi, ik wil ook wel mee doen :slightly_smiling_face:

oke zet je erbij x

uppp

ik doe ook meee :grinning:

oke zet je erbij xx

Ik wil wel mee doen !!