Van aardige boy naar een lul deel 2

Hoi meiden,
Ik heb deze jongen laten zitten… Wat blijkt dat lieve gedoe deed hij bij 6 vriendinnen van mij ook… Ook zei praatte er met niemand over nu hoor ik hun verhalen… Die van hun zijn erger… Niet uitgelopen tot seks.maar wel dinhen die te vergaan, ook fat fotos sturen gebeurde bij een van hun… Hij belazerd meisjes… Door ze in vertrouwen te nemen , doe alsof hij je leuk vind , helemaal in love brengen,en daarna kei hard te laten vallen… Dit gaat egt te ver… Dit gebeurde namelijk terwijl een vriendin had… En nu ook… Hoe voor komen we dat hij nog meer meiden kwetst en gebruikt?! Een deel zit bij hem in de klas…

Eh ja lekker boeiend? Hun probleem toch

Ze trappen er toch zelf in?

Wat moet diegene er aan doen dan? Zeggen dat hij geen meisjes meer moet verleiden en ze dumpen als ze voor hem vallen? -______-

Ik snap dat je die meisjes wil helpen en een soort van wraak wil nemen, maar de enige mogelijkheid die ik zie is hem er persoonlijk op aan spreken met die andere meiden. Hoewel ik betwijfel of het werkt.

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij fat fotos? Is dat iets nieuws wat ik gemist heb?

Ja deel een heb je gemist… Hij stuurde naar een vriendin van me fotos van zn “sixpack” en dat hij in zn boxer in bed lag… Mij stuurde hij alleen dat eerste… Hij zeurde daarna van mij topless fotos dit heb ik NIET gedaan het ging me te ver en heb zowat 20x nee gezegt wij zijn echt zo boos, hij lijkt te vertrouwen en langzaam kom je dr achterwat hij wilt

lol…

Maar ik snap nog steeds niet wat fat-fotos zijn?

OT: ja boeiend. Heel rot voor je enzo maar hier kan je niet zo veel tegen doen behalve je gezonde verstand gebruiken.

Ja heel jammer en zo. Maar wat moeten wij hiermee ? In het vervolg ietsje minder naïef zijn he.

Dit.

Het is toch echt je eigen probleem dat je er zelf intrapt. Sommige jongens zijn nou eenmaal niet te vertrouwen, soms niet zo blind zijn en verstandig zijn.

ik denk dikke fotos? lijkt me wel onwaarschijnlijk…

ot; doe wat aan je nederlands aub

Aan zoveel mogelijk meisjes vertellen dat hij een klootzak is en hopen dat ze niet in zijn praatjes en lieve gedoe trappen.

Maargoed, ze doen het zelf dus het is hun probleem. Jouw probleem is dat je erin getrapt bent en dat je normaal Nederlands moet leren typen.

Fat foto’s… :’) haha

ON:
Oké ik snap het niet echt
Maar blijkbaar is het een enorme player, dus laat hem lekker links liggen… :’) wss zo’n persoontje die heel erg onzeker over zichzelf is. Wat wil je dan doen?.. hem een lesje leren?.. dan word het van kwaad tot erger.