van 3-, tot 7,50!

http://www.christyng.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/lifeisshort.jpg

Ik ga over 2 maand naar een groot feest en mijn look is nog niet af, helaas heb ik te weinig geld en heb ik wel over de 30 paar schoenen heen. Tijd om afscheid te nemen van een paar paretljes!

• Ik verzend naar België toe, maar de kosten zijn voor de koper
  • Ophalen is mogelijk in de buurt van Groningen
  • Voor extra foto’s mag je me een note sture
  • Ik ruil opzich wel, maar ik ben kieskeurig. (Ik zoek zelf een gouden jurk, (nep) gouden sierraden, goude stof)
  • Over de prijs is te overleggen :3

Als er bieden boven staat zijn de schoenen voor jou vanaf 5-, tot 7,50-, Net wat jij er voor over hebt. De schoenen waar een lagere prijs bij staat mogen voor die prijs weg.

1. Dit zijn oude schoenen in maatje 36, vaak gedragen maar me te klein nu. Ze mogen voor 3 euro weg, exclusief verzenden. (je kan ze altijd gebruiken voor wadlopen, verf projectjes?)

1. Nog net uitziende Bjorn borg’s, weinig gedragen. Waren nieuw 80 euro. Maatje 37, wit met roze kleuren en de veters zijn roze. Nog steeds de orginele. De binnenkant is bij de hak niet helemaal netjes meer maar ze zitten nog goed en je ziet er niks aan. Bieden graag.

1. Bijna nieuwe schoenen in maatje 37, ik vind ze nog geweldig maar ik loop er niet lekker op. Ze waren best wel duur nieuw, maar voor een zacht prijsje mogen ze weg! Bieden graag. (er zit een klein hakje onder van 5 centimeter, sleehakje)

1. Prachtige mooie en nog nette hakken, ik vind ze helemaal geweldig maar ik heb een tijd lang last gehad van mijn knie en ik moet opbouwen qua hakken. Hierdoor zijn ze in de kast beland, 3x aangehad ongeveer. Ik hoop dat ik er iemand anders mee gelukkig kan maken, maat 39 en de hakken zijn 10 centimeter hoog.

1. Lieve witte schoentjes met een soort strikje, maat 38. Paar keer aangehad maar mijn voeten zijn er te dun voor, mogen weg voor een euro of 3.

6.Hele lieve zwarte schoentjes in maat 38, zijn echt heel erg schattig en nog helemaal nieuw. Ooit gekocht voor een vakantie maar niet aangehad, ik loop er zelf uiteindelijk toch niet op en hoop er iemand anders blij te maken. Bieden

1. Replay sneakers, hele leuke dingentjes maar helaas te groot voor mijn voeten. Maat 39, mogen ook voor een zacht prijsje weg.

up

Ik dacht dat je die geweldige Forever 21 pumps wegdeed op het eerste plaatje haha!
Succes met de verkoop (:

Nee, die doe ik niet weg ahaha. Dankjewel!

:upside_down_face:

Up