van 2 naar 0

hallo allemaal, nu ben ik aan de burt om mijn hopeloze verhaal te vertellen:
ik had met ene M, maar op een of andere manier werd ik verliefd op T.
toen ik op een festival was stond M achter de garderobe dus die was niet in de tent, en toen alle lichten uitvielen zoende ik dus met T. stom stom stom. we werden ook nog eens op heterdaad betrapt want M zag het en liep toen weg. na veel gehuil van mijn kant kwam ik M onder ogen en hij vergef het me, zonder dat ik sorry zei. maaaaaar, hier door werd ik nóg verliefder op T! T zorgde er voor dat ik hem leuker en leuker vond, toen nam ik een break met M omdat ik het allemaal niet meer wist. ik stond op het punt om het uit te maken met hem. maar toen vertelde T me doodleuk dat hij het niet meer ziet zitten door de afstand tussen woonplaaatsen. mij hart brak en ik huilde alleen nog maar. ik had helemaal geen gevoelens meer voor M, dus heb ik het uitgemaakt.
maar ja mij kennende heb ik met mn stomme kop nogsteeds gevoelens voor T. hij maakt me duidelijk dat het niets gaat worden en breekt mij en M, en ik vind hem nogsteeds leuk!
vannacht ga ik op vakantie naar Ibiza, dat wordt echt een hel omda tik dan geen contact meer heb met M en ook niet met T !

heeft iemand advies wat ik kan doen om T te vergeten, ik ben enorm hopeloos i know!

liefs sophieloveyouu x

Zoals je al zelf zegt, vergeet hem .

Je vertrekt op vakantie dat is idiaal om je zinnen te verzetten maak gewoon plezier en probeer niet aan hem te denken :slightly_smiling_face: Als het zo is gelopen is het niet voorbestemd denk ik altijd je komt de “ware” of hoe je het wilt noemen nog wel tegen

… Dit klinkt echt alsof je minimaal 1 jongen nodig heb om je gelukkig te houden. Je gaat naar Ibiza, kom op! Ik zou zo met je ruilen. Je vermaakt je daar echt wel. En iemand vergeten kan je niet afdwingen, kost gewoon tijd.

Je hebt geen jongen nodig om gelukkig te zijn hoor. Geniet lekker van je vakantie en denk niet teveel na.

Ik vind wel dat je eerlijk bent geweest door je relatie te beeindigen, je had hem ook aan het lijntje kunnen houden, dat was niet goed voor beide geweest.

Je kan toch ook plezier hebben, zonder dat je een jongen hebt?
Geniet gewoon van je vakantie en óóit kom je die jongen tegen, waar je al die tijd al op hoopte.

Vergeet hem, ook als duurt dat eventjes.

Deze reis naar Ibiza is juist handig om zowel M als T te vergeten.
Je bent stom geweest door te zoenen met een jongen die niet voor jou kiest.
Je krijgt M er niet mee terug. Dus kom tot jezelf op Ibiza en leer van deze fout.

Hmm ik zou ze vergeten… Wie weet komt er later nog één van de twee op je pad.

ga lekker naar ibiza, lekker feesten, genieten van je vakantie, en daarna kan je weer na gaan denken. of beter: je vergeet ze allebei.