Vampires diaries seizoen 2

Hoikes,
Ik weet niet ofdat deze topic al bestaat srry anders, maar nu mijn vraag ^^
Weet er mischien iemand wanneer het 2de seizoen op tv word uitgezonden, want ik heb gehoord dat het in belgie en nederland niet meer word uitgezonden omwille dat er teweinig mensen naar keken, dat zou ik egt supper erg vinden =s
Mischien iemand meer info ?!
alvast bedankt ^^ grtsj Girliez

Nee geen idee maar je kunt het wel op internet kijken. Dat doe ik zelf ook! Er is nu wel een KUTwinterstop van een maand ofzo waardoor er geen nieuwe afleveringen komen -.-

Op vijftv (België) wordt het deze zaterdag uitgezonden maar het is wel seizoen 1.

Jaa, dat vroeg ik me ook al af! Echt hinderlijk… toen seizoen 1 werd uitgezonden gingen ze het eer ook heel debiel pas om 11 uur s’avonds doen op een zondag nog wel… Maar ik volg nu gewoon alles online!

Ik denk niet dat net 5 het nog gaat uitzenden. Of ze komen er toch nog mee eind januari net als vorig jaar of misschien in mei?
Maar het waren echt achtelijke tijden hoor. Ik nam het dus altijd maar op.
Nu heb ik de dvd box dus als die uit komt van seizoen 2 ga ik kijken of bol.com die heeft. Die had eerst ook een import versie ervan waar dus ook nederlandse ondertiteling onder stond volgens de reacties. Maar het is wel lullig van net 5 als ze het niet uitzenden.

ik heb onlangs heel seizoen 1 gaan huren, maar nu ben ik echt nieuwschierig om het 2de seizoen te zien, want hier in belgie hebben ze niet eens heel seizoen 1 uitgezonden =s !

online ? en waar kun je ze dan bekijken ? =)

http://watchvampirediariesonline.com/

wel zonder ondertiteling he :wink:

-

En hoe werkt de site ongeveer ^^ ?

Surfthechannel is heel makkelijk, je gaat naar de site, typt The Vampire Diaries in. Dan klik je op Television, en daarna komt er weer The Vampire Diaries. En dan krijg je alle afleveringen die er uit zijn. Dan klik je op Season 2 episode 1. En dan klik je op Megavideo, dan krijg je een video en dan druk je op de rode knop, wacht je even en dan druk je op de groene knop en dan begint het :stuck_out_tongue_winking_eye:

en waar op de site vind je de afleveringen ? ^^

euhm nog een klein vraagje, als ik dan op ‘television’ wil klikken kukt dat niet, maar wat is dat onder ’ channel results’ staat ? =p

Geen idee. Maar ik download de afleveringen. :slightly_smiling_face:

Ik kijk ze gewoon met nederlandse ondertiteling online hoor :stuck_out_tongue:
Duurt wel een dag langer dus meestal kijk ik eerst in het engels en later dan nog eens met nederlands en soms heb ik er geen erg in dat ik al kon kijken en dan kan ik meteen met nederlands zien.
Maar dan zou ik wel weer moeten zoeken waar ik ook alweer keek aangezien het een tijdje geleden is.

http://www.surfthechannel.com/show/77442.html
Zo kan het ook gewoon. Als je daarop klikt ben je al meteen bij The Vampire Diaries.

hey, ik heb de vampire dairies online gekeken en door stond seizoen 2 al t.e.m episode 11 erop dus hies is de site
www.tvduck.com
je zal het wel vinde
hopelijk heb je er wat aan
xx

Ik download het per aflevering. Typ dan bij thepiratebay.org of bij m’n torrentprogramma zelf S02E01, S02E02, enzovoorts in. De S staat uiteraard voor season en de E voor episode.

Ik denk dat jij dan blij bent met die nieuws,

http://www.net5.nl/web/show/id=829747/langid=43

Klik de link , scroll ff naar beneden en dan zie je dat iemand vertelt dat er op 31 januari om 21:30 seizoen 2 op tv komt, dus er is niks van waar dat net 5 niet seizoen 2 uit zend!!

ik hoop het, maar ik woon in belgie dus ik hooooop dat ze het hier ook nog gaan uitzenden, kdenk het wel want sinds gisteren zijn ze het eerste seizoen trg aan het uitzenden dus ^^