Vampire Diaries

Uhmm hoewel ik denk dat hij toch word gesloten heb ik toch maar een topic aangemaakt omdat die andere gewoon in een Slow Chat verandert.

En in deze topic alleen over vampire diaries word gepraat en niet over andere dingen, want in die andere topic wilde ik lezen wat mensen b.v van een aflevering vonden maar in plaats daarvan leek het alsof het gewoon een topic van een slow chat is waar af en toe over vd wordt gepraat.

Ik denk dat je topic wordt gesloten :wink: okal heb je wel een beetje gelijk…

ik snap je, maar je kan helaas niet oneindig over tvd praten want op een gegeve moment valt er niks meer over te praten en ga je over andere dingen praten. (mijn mening dan).

Ik moet zeggen dat ik Vampire diaries echt steeds leuker ga vinden :grinning:. Ik bedoel, ik vond t meteen al leuk, maar toch :wink:. Er zit nu meer een verhaal in en het is lekker spannend! En nu weet Jeremy het ook! Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. En met Katherine. Echt vaag dat ze de broers nooit heeft opgezocht al die jaren. Damon is misschien echt evil, maar ik had best medelijden met m (A).

Zo, dat was wel on topic toch :wink:.

Zometeen is de seizoen stop en komt het pas in september weer terug, in die tijd kunnen we dan niet over tvd praten, maar wel over een hoop andere dingen:) Gelukkig zijn er nog de boeken\o/ Ook al kom ik maar moeilijk door het laatste boek(5) heen.

Ik denk niet dat dit topic zin heeft, want volgende week is de laatste aflevering.

Ik denk dat dit topic sowieso geen nut heeft.

Ach, ik vind eigelijk dat ze wel gelijk heeft.

Ik vind dat ze ook wel een heel klein beetje gelijk heeft,
maar het lijkt net alsof ze bang is dat ze niet bij dat andere topic word toegelaten…

-

weet iemand mischien wat het verband is tussen katherine en isobel ?
want ik snap het echt niet meer hoor…
Eerst zegt stefan dat ze geadopteerd is en dat ze daarom zo veel op katherine lijkt ( toen was mijn conclusie dat katherine wel haar moeder moest zijn) en dan later zegt jenna dat isobel haar moeder is :S
Help…

Katherine is de voorouder van Elena. En Isobel is de moeder van Elena :wink:

oke dankje :slightly_smiling_face:

Ik vind dit topic een beetje overbodig. Het is inderdaad een beetje een slowchat, maar het is hartstikke gezellig om gewoon over dagelijkse dingen te kunnen praten met mensen die een beetje dezelfde interesses hebben, zoals tvd. Je kan echt niet 24/7 over een 1 aflevering praten, zeker niet omdat er maar 1 per week komt.

uh, ja dit topic zou gesloten moeten worden.
want zoals sooph zegt, je kan er niet altijd over praten.
zo’n topic gaat erom dat je o.a. over iets kan praten.
niet alleen maar.

Vampieren hebben sowieso geen nut. (no offense, fantasiedingen zijn leuk maar tegenwoordig word alles kapotgemaakt wat ooit leuk was.)

Ik vind vampire diaries wel leuker dan twilight.

ooh wat een gezeik
als je tvd leuk vindt kom je toch gewoon in het topic…

ah nee dat meen je niet ;o

Er staat toch waarom ze een aparte topic heeft aangemaakt omdat ze vind dat die andere meer een slow chat is en ze het denk ik leuker vind om over vampire diaries te praten.