Vampiertanden carnaval

Hallo allemaal!

Met carnaval ga ik verkleed als Katherine Pierce van The Vampire Diaries. Ik heb al vampiertanden gekocht, alleen hier zat verder geen kleefpasta of iets dergelijks bij. Heeft iemand van jullie ervaring met het dragen van vampiertandjes? En heb je tips hoe ze goed blijven zitten? Zag op internet dat ook wel eens dat kleefpasta voor kunstgebitten gebruikt wordt… maar weet niet of ik dat wel zo’n fijne oplossing vindt.:stuck_out_tongue:

Ik hoor het graag!

Ik heb verder geen ervaring met vampier tanden op plakken… maar eh, misschien kan je kauwgom gebruiken? :’)

Kan je misschien uitleggen hoe je verder als Katherine Pierce gaat? Dat het er wel nog carnavals achtig uitziet? Ik zelf wilde ook als een vampier aka Katherine gaan maar heb geen idee hoe ik het leuk kan maken!?

@Fashitail Ik heb de aflevering ‘Masquerade’ van The Vampire Diaries als voorbeeld genomen. Daar heeft Katherine een kanten, zwarte jurk aan en een masker op. Zo ga ik dan ook:) Niet per sé carnaval achtig, maar ik vond het wel leuk!

Haha… ik dacht meteen aan Kukident. Da’s ook kleefpasta voor je kunstgebit. Je kan het kopen en proberen… dan heb je het iig goed geprobeerd voor het echt Carnaval is.

Ik heb nu al vijf keer “vampiertanden aanval” gelezen. :’)

Ja ik wilde dus ook zo gaan! Maar dan met wat bloedvlekken erbij enzo… ik mag alleen geen rode lenzen en misschien ga ik toch voor een zwarte jeans aangezien ik niet zo van jurkjes ben en ik dan weer 50 euro uit ga geven aan een jurkje wat ik wel mooi vind - die dan helemaal onder het nepbloed zit -

@Fashitail Ja, is ook leuk idd! Ik wil ook nog wat bloedvlekken enzo. Je kan ook gaan zoals Katherine er meestal uit ziet. Strakke zwarte broek, shirtje en een leren jasje, en dan nog een masker. Op youtube staat ook een haar en make-up tutorial van een meisje die dat ook doet en daar lijkt het super leuk!

Heeft iemand dit ondertussen al geprobeert met kleefpasta?
Ik heb er van het kruidvat gekocht en deze kleeft niet aan mijn tanden (wel aan mijn tandvlees en binnenkant van mn mond) :cold_sweat:

Ik ben ook benieuwd, haha. Ik weet ook niet hoe ik ze moet opplakken :stuck_out_tongue:.

Ik heb zojuist Ultradent gekocht bij de Kruidvat en ga het vanavond proberen (het is een kunstgebit-kleefpasta) Ik zal de uitslag posten!