Vampieren verhaal?

Heey allemaal,

Sorry als ik het heb gemist ofzo maar… is het al bekend wie de vampierenverhaal heeft gewonnen op Girlscene? Ik heb meegedaan en ik wil echt graag weten of ik heb gewonnen of niet. Niet dat ik er veel later achter kom dat ik niet heb gewonnen ofzo! That sucks! Ik namelijk heel graag winnen (net zoals alle andere meiden hihi)! En als ik niet gewonnen heb wil ik het ook weten niet dat ik nog eindeloos wacht ofzo =(

Dus heeft iemand gewonnen van jullie of is het nog niet bekend volgens jullie?

Domme vragen bestaan niet :grinning: maar toch sorry als het ergens al stond ofzo. Ik weet me even geen raad meer.

Lots of love! <3

Oh ships! Verkeerde onderwerp! :frowning_face: Hij staat bij Celebs! Al weet ik niet hoe dat komt!

Sorry sorry sorry (mijn eerste topic ooit haha. Kun je wel merken).
Sorry verkeerde plek issie gekomen :S

Ik weet nergens wat van? :")

Vampieren verhaal? :open_mouth:

Nou er was toch een soort wedstrijd op Girlscene. Je moest een vampieren verhaal schrijven dat zich in de zomer afspeelde en max 1500 woorden geloof ik. Ik heb meegedaan en ze zouden na 12 juli als het goed is de winnaar bekend maken. Alleen wil ik graag weten wie heeft gewonnen of wanneer het bekend gemaakt wordt :slightly_smiling_face:

x

Oh ik heb het niet meegekregen denk ik XD

Oh yeey! Up! iemand anderS?

Misschien even Monique noten?

Heb ik gedaan week geleden ofzo maar no answer =(

Je bedoelt dan het Bloedhete Zomer-verhaal toch?
Sorry, ik heb niet meegedaan en weet het dus ook niet, upje!

Je zou, als je gewonnen hebt, antwoord krijgen eind juli.
Ik heb meegedaan en ik ben zenuwachtig.!.

Ik bedoel eind juli:$

Aww ik ook ik wil het echt weten! Ik hoop zo dat ik erbij zit :grinning: Lijkt me zo leuk een boek van twilight ofzo te lezen!

Nog niets van gehoord (;
Je kon inderdaad meedoen aan de wedstrijd tot 12 juli, maar de winnaars worden pas eind juli bekend gemaakt. Ik hoop niet dat er zoveel inzendingen waren en dat het daardoor later wordt, want ik loop er al dagen bloednerveus van, haha. In ieder geval veel succes :wink:

Aww dankjewel! Jij ook! =D Nog eventjes wachten dus!

Ik zit ook al dagen zenuwachtig de homepage te stalken om te kijken of de winnaars al bekent zijn gemaakt, maar nee. Volgens de actie was het inderdaad eind Juli, dus één dezer dagen.

Iemand nog iets gehoord? Ik ben benieuwd naar de uitslag! Worden de winnaars eigenlijk op de homepage gezet?

Ik hoopte dat de uitslag vandaag zou zijn…
Maar ik ga over 4 dagen op vakantie dus ik wil wel dathet gewoon ookeind juli komt…

Volgens mij zou de uitslag eind van de maand komen…
Ik hoop wel dat we snel wat horen, want het maakt me super nerveus!

iemand al nieuws?
het is al augustus (;