Vampier

Met halloween ga ik mezelf omtoveren tot vampier :grinning:

Ik loop alleen tegen een probleempje aan… hoe krijg ik mijn huid (gezicht, hals, armen) wit dat goed blijft zitten maar toch “huid” is, want als je het met smink doet ziet t er zo nep uit.

En weet iemand waar ik goedkope gekleurde (liefst rode) lenzen kan krijgen? In de winkel, niet online :wink:

Liefss

Met Chinese foundation (Ebay) kan je wel een mooie witte basis creëren.
En gekleurde lenzen heb je wel vaak bij de HEMA, weet alleen niet of ze die op dit moment nog hebben.

Bij de feestwinkel verkopen ze allemaal enge kleuren lenzen!

Jaa weet ik, maar die vind ik toch een beetje duur voor 1 of 2 keer gebruik… die dingen kosten dan iets van 30 euro

Thanks, zat zelf ook al te denken aan de HEMA, maar heb ze niet gezien de laatste x dat k er was… Zal ff vragen daar

Wat je ook kan doen, is je huid egaal maken met bijv. foundation en dan de rest van je make-up vrij zwaar doen. Dan lijkt je huid al een stuk witter. :slightly_smiling_face:

Ik zou zeggen ga voor een dekking die net iets lichter dan je huid is en dan zware make up met veel donkere kleuren. Zwarte ogen en donker rode lippen bijvoorbeeld. Door het contrast lijk je gezicht nog lichter. Het is vooral belangrijk dat je een egaal gezicht krijg, want vampieren hebben meestal een perfect huid.

Voor de lenzen in de winkel. Hema had vroeger rode lenzen, maar de afgelopen jaren zijn het natuurlijke kleuren (bruin, blauw en groen). De meeste kans op rode lenzen is de feestwinkel of alternatieve winkels (gothic kleding enzo). Je gaf al eerder aan dat je ze in de feestwinkel best duur vind, dat is nou eenmaal het nadeel van in de winkel kopen. Dit zijn meestal jaar lenzen (daardoor zijn ze zo duur) en de winkel wil er ook een bepaalde marge winst mee maken. Ik raad je toch aan via internet wat te gaan zoeken. Dan kan je vast wel ergens maand lenzen vinden, die zijn niet zo duur.

Je hebt bij alternatieve winkels als large.nl en attitudeholland.nl wel rode lenzen en wit gezichtspoeder.
Denk niet dat als je het via ebay koopt je het nog voor halloween binnen krijgt.

Wil je een beetje goede lenzen ben je sowieso tussen de 20-30 euro kwijt, ik weet niet of je vaker lenzen heb ingehad maar dat is niet iets om zomaar voor de leuk even te doen.
De meeste mensen moeten “oefenen” om lenzen te dragen (ook normale zonder sterkte) bijvoorbeeld de eerste dag een uurtje inhouden en dan weer uit, heel veel ogen kunnen er gewoon niet tegen als je ze gelijk in doet voor een hele avond.
Maarja, jouw keus.

Ebay! Je kan er (bijna :wink:) alles vinden voor een mooie prijs. Maar of het nu op tijd is voor donderdag?! Ligt er maar aan waar het vandaag komt.
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_sop=15&_from=R40&_sacat=0&_nkw=white+make+up+sticks&LH_PrefLoc=0