vampier of steen der wijzen?

Als jullie mochten kiezen, welke zouden jullie dan kiezen?

• Wil je liever een Vampier zijn, echt een twilight vampier, geen vampire diaries vampier. Duss je bent echt heel mooi en je kan in het zonlicht lopen. Maar je hebt telkens die dorst voor bloed en je wordt niet ouder.
    -Of zou je kiezen voor een levenselixer als de Steen der Wijzen. Je bent gewoon jezelf en hoe wordt niet ouder. Ook kan je goud creëren.

Persoonlijk zou ik gaan voor de Steen der Wijzen. Vampier zijn is volgens mij echt verschrikkelijk. Telkens die dorst. Je bent eigenlijk een monster. En zelfs al zou je op dieren leven dat is blijkbaar niet eens ‘lekker’.

Nu jullie!!!

Steen der wijzen dan maar.

Hahah, ik zou toch voor de vampier gaan. Lekker mensen/dieren bijten en heel hard kunnen rennen, supersterk zijn, knapper zijn, gewoon perfect zijn en nooit ouder hoeven worden. Lijkt me wel wat.

Ik wil wel ouder worden dan dat ik nu ben.
Laat ik op mijn 18e maar vampier worden (:

Dan moet je voor altijd belasting betalen hahah, beter voordat je achttien wordt.

Oohja. Shit. 17 dan? Ik wil wel een baan (:

Steen der wijzen.

steen der wijzen fersure.

Twilight vampier lijkt me echt niks…

Geen vampier? En je heet nog wel VAMPIREzombie :B

vampier

Nou ik wil niet het eeuwige leven hebben dus ik kan niet echt kiezen…

twilight vampier lijkt mij ook niks want als je in de zon loopt dan glitter je. :’)
doe mij dan maar zo’n tacky ring uit vampire diaries.

maar als ik moet kiezen toch maar vampier.

Ja idd xD

En doe mij dr een Damon of Stefan bij.

Wuahahah echt he… Damon als extratje :ok_woman:

Vampier als in twilight? Dan maar steen der wijzen.

Ik denk als hoofdprijs! Haha. (:
of gewoon ian somerhalder

BLIJVEN WE VOOR ALTIJD BIJ ELKAAR xD

Ik wil niet glitteren als een of andere faggot als ik in de zon loop. En ik vind de vampieren van vampire diary 10x heter dan die van twilight (edward *BARF*) en die steen der wijzen is alleen zolang die steen bestaat, dus mocht die ooit kapot gaan dan ben jij ook gelijik deaud =] Ja doe maar vampier (maar die die faggot glinsterende elfjes van twilight) =] Ohja + dat ik de nacht toch kies boven dag, dus die ring hoef ik niet eens te hebben dan =]

Steen der wijze for sure.

Ligt eraan. Geen Twilight faalpier.
Maar een echte oldskool “I vant to suck your blood” vampier, dan ja.