Vampier-makeup (carnaval) Help..

Hee dames!

Met carnaval ga ik dus als vampier, maar ik wil niet als een lelijke enge, maar meer een sexy vampier…
Nou ben ik wat aan het oefenen met de make-up, bleke huid maken, donkere/rode lippenstift, donkere ogen… En nou heb ik een poos terug mijn haar bruin geverfd, wat te donker werd, en donkerbruin/zwart is… Nou lijk ik dus een gothic! En dat is niet de bedoeling…

Ik heb beetje afgekeken al van tutorials op youtube enz… Heeft iemand dit al eerder gedaan, of tips hoe het minder gothic is? Het zal misschien ook anders lijken als ik de hoektanden heb en rode kleurlenzen…

Iemand tips? Wil niet dat mensen denken dat ik als mijzelf ga, en ik dan een gothic ben en bang van mij worden :stuck_out_tongue:

ah joh tis toch carnaval? gewoon leuke lipstick ofzo en ogen mooi opmaken. misschien nog wat glitters gebruiken of van die steentjes; niet echt iets voor n vampier maar ook niet voor n gothic…

http://www.make-up.become…p_for_halloween-1328.html

eh, ik heb dat ook… haha - ik heb rood haar, nog leuker xd

doe óf je lippen donker, óf je ogen. niet beide! (:

je hebt op youtube een aantal mooie vampier tutorials. Onder andere van michelle phan en nikkie. ik zal even de links opzoeken

Michelle Phan’s Seductive Vampire: http://www.youtube.com/wa…dex=11&feature=plpp_video

voor de rest kan ik niet zo heel veel vinden en mijn laptop is bijna leeg, maar als je op sexy vampire zoekt op youtube moet je wel wat kunnen vinden!

Ik heb die van Michelle Phan ook een keer gedaan, was heel leuk en helemaal niet gothic-achtig ofzo :slightly_smiling_face:

Gewoon simpel houden. Zwarte oogmake-up. Desnoods alleen eyeliner (wel een dik laagje met een wing bijv.) en dan donker rode lippen. En klaar ben je! :grinning:

Okee thanks voor de tips! Zometeen weer even wat goochelen voor de spiegel… Haha.

Iemand toevallig ook tips voor tanden? Haha ik had hoektanden besteld, maar die zijn groot, en gelig… Super lelijk… En zo’n heel bitje wil ik niet aan beginnen want ziet er ook niet uit.

Maar als ik geen hoektanden doe, dan is het meteen zo… niet overduidelijk vampier, toch? Heb wel knalrode kleurlenzen met gele rand. Die zijn super vet trouwens, alleen wat een hel om ze uit te krijgen! haha

Nou als ik denk aan een vampier denk ik aan rode ogen, rode lippen en lange hoektanden. qua ogen zou ik alleen (grote) zwarte nepwimpers opdoen. Geen oogschaduw oid. maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Met rode ogen bedoelde ik rode lenzen haha!

Ik heb de hoektanden bij geknipt XD haha ze zijn nog gelig, en ik heb hele witte tanden, dus dat is nogal een verschil, maar goed, niks aan te doen. Is wel heel spooky allemaal, haha, die hoektanden, de lenzen, Had beter halloween kunnen gaan vieren!! Kan dit wel voor carnaval XD ? Haha

up. Iemand nog ideeen om het niet gothic achtig te maken?

Trouwens, kan vampier wel voor carnaval? Is het niet te halloweenig? Haha ik ga alsnog zo, maar toch. Haha dit wordt pas mijn tweede carnaval!