Valt de broek g-star raw 96 elwood groot of klein?

Ik wil de broek G-star raw 96 elwood kopen, maar het is maat 34 van heupen en 30 van lengte. Zelf heb ik 36 en 32.
Valt deze broek groot en pas ik hem dan? De eigenaar zegt dat hij groot valt, want diegene heeft zelf 34/30 en hij is te groot.
Advies? :slightly_smiling_face:

Naar de winkel gaan en hem passen?

ik koop hem via internet. Dan kan je hem veel goedkoper krijgen ;p.

Dan ga je eerst naar de winkel hem even passen dan weet je precies hoe die zit en dan bestel je hem op internet. :slightly_smiling_face: Nee ik heb geen idee hoe deze broek zit/valt dus zie dit maar als een upje.

ik zal hem ook even passen in de winkel ja. :slightly_smiling_face:

in de winkels zijn ze niet meer te koop bij mij in de buurt, dus daarom ging ik even op internet kijken, maar ik weet dus niet of hij groot of klein valt haha. dat is het probleem ;p

Bij mij viel hij wel groter uit toen ik hem aanhad… verschilt denk ik wel per persoon hoor.

Bij mij viel het smaller bij de benen en breder bij de heupen, dus ik heb er maar een soort van baggybroek van gemaakt.

hm okee! ik heb maat 36 van heupen, dus dan kan ik zeker beter 34 nemen? :slightly_smiling_face:

Bij mij viel die gewoon normaal. :slightly_smiling_face:

Dankje voor jullie reacties!

Bij mij is 'ie bij heupen groter dan normaal, en benen smaller dan normaal…
Heb m toch 1 maat groter gekocht en dan in laten nemen bij mn heupen, maar moet er nu alsnog een riem bij dragen…

De donkere valt sowieso kleiner dan de lichte!
Heb ze namelijk allebei, en de donkere zit bij mij beter

ik heb er 2 .
bij mij vallen ze opzich wel gewoon normaal .
maar beter kan je tĂłch gewoon eerst naar de winkel gaan passen en dan kan je hem alsnog op internet bestellen .
want het is maar net wat je mooi vind hoe hij zit , gewoon straks of iets losser .
die van mij heb ik iets losser gekocht , ( stond mooier ) maar ze zijn nu wel te groot , dus kan ze haast niet meer dragen zonder riem !

Bij mij was mijn normale maat na een tijdje echt veel te wijd bij de heupen.

Dubbelpost.

de normale maat was bij mij ook iets te groot, moet sowieso altijd riem om met die broek en die broek staat sowieso niet heel mooi als die een te grote maat heeft.

Hij valt gewoon normaal, mss idd iets groter. Maar ik vind het echt een nadeel datie heel laag is, heel laag bij me heupen zegmaar (:

Denk dat je hem beter ergens kan gaan passen… want straks zit die niet mooi ofzo?

ze verkopen hem niet meer in de winkel, hij is alleen nog op andere sites via internet te krijgen. het zijn jeansmaten dus met 36 moet je absoluut niet 34 nemen, 34 is namelijk ongeveer xxl ofzo? mijn normale maat (van 34, 36, 38 etc) is 38 voor de heupen, en mijn jeansmaat van de gstar broek was 28/32. dus als je het daar een beetje op af kunt stemmen heb jij waarschijnlijk 27/…
hier heb ik de mijne gekocht: http://www.hipperfashion…arrow-3d-aged-p-5319.html
hij kwam binnen 2 dagen binnen, maari k had de verkeerde maat dus ik moest ruilen. uiteindelijk had ik een week later wel de goede maat binnen. het is een goede site! maar de broek valt idd wel groot.
ik hoop dat je er wat aan hebt!
xxx