Valse wimpers, yay or nay?

Mensen weten niet dat je ook verschillende soorten nepwimpers hebt. Dus als ze nepwimpers horen dan denken ze meteen aan die wimpers die celebrity’s ofzo ook dragen. :"D

Wou het met kerst doen maar die nepwimpers zat die lijm bij en die was prut -__- hema kwaliteit

Bij deze webshop hebben ze feather en party wimpers! www.y-hairshop.nl

Op feestjes leuk, in het dagelijks leven vind ik het er ontzettend nep uitzien.

Nay@! Mijn vriendin had ze laatst aan (Nu mindergoede vriendin door plastic :p)
Kwam door een meisje in me klas die heel erg nep,gemeen en poppig is enzz…
Toen werd ze gepest dus tja…

Yay, ik vind het echt dé uitvinding want mijn wimpers zijn echt heel heel heeeel erg kort, zelfs met hele dure goede mascara zijn het nog van die stompjes :’)

Ik heb er het geduld niet voor… Dan maar een extra laagje mascara (:

Ik vind het er nogal nep uitzien. Gewoon mascara is genoeg! :]

Voor een feestje, yay.
Voor gewoon ‘overdag’, nay.
Ik heb ze zelf ook, maar gebruik ze eigenlijk nooit. Het aanbrengen lukt me namelijk niet echt goed…

Hangt van het model af, als je hele lelijke en overdreven hebt vind ik het een no go, maar je hebt ook hele mooie.

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/398821/398821,1254915348,1/stock-photo-beautiful-eyes-with-natural-eyelashes-to-and-false-eyelashes-after-38397877.jpg

Dit vind ik bv. heeel mooi

laatst nog opgedaan met een vriendin bij het uitgaan haha,
zag er best natuurlijk uit :grinning:

Ik ben allergisch voor de lijm van de nepwimpers, dus ik ze zelf helaas niet opdoen.
Voor uitgaan vind ik het verder wel mooi, alleen voor overdag gaat het wel een beetje ver.

Ik doe ze best vaak op haha, toch gewoon leuk.

Ik heb helaas helemaal geen wimpers meer, dus ik wilde vragen of iemand een beetje goede, naturel nepwimpers weet. en welke lijm is goed, of zit dat er al bij…?

Any help is welcome! (:

^ van shu uemura natural lashes heb ik alleen maar goede dingen gelezen, en ook die van revlon schijnen goed te zijn en vooral handig, want het plakspul zit al op het wimperrandje!
en in de budget categorie zijn die van de action (MAX merk) ook best goed, maar die moet je wel in 3 knippen om ze er goed op te krijgen!

Ligt er nogal aan, maar bij mij staat het voor geen meter en valt teveel op. Waarschijnlijk ook omdat ik al prima veel wimpers heb en ook redelijk lang. Het is dus helemaal niet nodig voor mij. Anders heb ik echt zo’n ‘pakket’ op :’)

ah dankjewel! die van Revlon klinkt fijn, als dat plakrandje er al op zit.
weet je toevallig waar je die kan kopen en hoe duur ze ongeveer zijn…?

yay

alleen ik faal er heel erg in :’) ik ga ze wel nog een keertje op een avond compleet opdoen en dan ook aan de onderkant voor foto’s met extreme poppenogen.

Niet voor mij, maar ik ben ook best tevreden met mijn eigen wimpers. Kan me goed voorstellen dat als je, zoals Krullevaar, geen of geen mooi wimpers hebt, je wel valse wilt.