Valse wimpers, yay or nay?

nay

Ik vind het wel mooi. Het is me alleen nooit gelukt met aanbrengen dus ik heb het opgegeven.

niet zo.
alleen als ze echt een aparte kleur hebben ofzo. of als je van jezelf bijna geen wimpers hebt.

ik vind ze heeel leuk :slightly_smiling_face:
vooral als ik uit ga draag ik ze heel vaak. ik heb namelijk niet zo’n specataculaire wimpers van mezelf, dus een beetje hulp is dan altijd welkom xD

Ik vind het wel mooi staan, maar ik doe het niet bij mezelf want ik kan het niet mooi aanbrengen :'D

oh, ik doe beide wimpers in 1 minuut op xD super makelijk , en netjes=)
ik vind het heel mooi!
ik had bijna ook een topic hierover gemaakt!

ik heb wimperextensions. Dus ze zijn wel nep. Maar vind dat natuurlijker dan die neppe opplak dingen

nay

het is natuurlijk de bedoeling dat je er met uitgaan extra leuk uit ziet, aangezien je waarscheinlijk elke dag al mascara op hebt zeg ik jaa hoor! met uitgaan wel! dagelijks niet, dan is het niet meer speciaal

Ik vind het wel mooi, ik vind het er wel een beetje onnatuurlijk uitzien maar dan net zo veel als oogschaduw en lippenstift enzo.
maar ik doe het zelf niet op omdat ik het denk ik toch niet kan en mijn wimpers zijn van zichzelf al best lang.

Krijg het echt niet voor elkaar om die dingen normaal erop te krijgen. Maar goed, draag ze ook nooit, heb best lange wimpers al.

T is echt heel erg moeilijk om de goede wimpers te vinden
want meestal geven de wimper 1
een travestieten look
of 2 gewoon vaagheid…meestal knip ik ze door de helft en plakt die beide op elkaar en plak ze dan gewoon aan het einde veel beter gezicht voor mij dan temminste :slightly_smiling_face:

Voor een feestje of carnaval vindt ik het wel leuk.
Soms in 't echt ook als ze er niet te nep uitzien en niet te huge.

ik koop ze altijd bij de etos, zijn daar 4,50 ofzo en er zijn verschillende lengte’s dikte’s enzo in, weet alleen niet meer hoe het merk heet.

Yay, je kunt ook gewoon nature nepwimpers nemen, en die dan dagelijks dragen. Of je knipt er een paar stukjes van en plakt ze aan de buitenste hoek van je ogen.

yay (:

ik draag ze elke dag
maar wel natuurlijke wimpers, dat maakt mijn ogen een stuk groter.

dit is ook een goede site voor makeup tips enzo =]
http://makeupjoy.blogspot.com

Ik zou het nooit doen omdat ik lange wimpers heb. Ik vind het leuk voor een feestje, maar niet voor elke dag. Het valt nl. heel erg op en je komt niet natuurlijk over.

Ik vind ze erg mooi! Wat mensen vaak vergeten is denk ik dat er vele soorten nepwimpers zijn. Je hebt hele natuurlijke, die nauwlijks uitsteken boven je eigen wimpers. Maar je hebt natuurlijk ook over-de-top glamour wimpers.
Door veel te oefenen lukt het mij nu re-de-lijk om ze op te doen, maar soms komt de lijm in m’n ogen en geef ik het maar gewoon op, haha.
Maar als ze écht goed en mooi zijn aangebracht vind ik het meestal wel mooi hoor (: