Valse wimpers, yay or nay?

Wat vinden jullie van valse wimpers?
Als ik youtube filmpjes of foto’s zie denk ik oooh, mooi!
En dan doe ik ze zelf op en dan vind ik mezelf direct zo nep lijken…

Dragen jullie ze wel eens? Dagelijks/met uitgaan?
Vinden jullie het mooi of zeg je doe maar niet…

Ik ben wel benieuwd!

Zien er mooi uit, maar is me teveel gepruts en gedoe. Ik hou het wel bij mascara.

ik heb ze nog nooit gedragen, lijkt me veel gedoe :slightly_smiling_face:

wel heel mooi!!

Ik vind dat je altijd wel duidelijk kan zien dat het nep is, dus zou het niet iedere dag dragen, maar op een feest kan het wel leuk zijn.
Het is sowieso ook heel veel gedoe denk ik.

ik heb ze gedragen op een proud 2 fout feest, dus superlange mooie wimpers, stond echt leuk! en voor de rest een keer hele simpele naturel zeg maar, met uitgaan, dat stond ook wel leuk.
maar opzich heb ik de pijn en irritaties er niet nog een keer voor over :stuck_out_tongue:
ik vind het wel mooi!

Ik draag ze wel. Gewoon nep wimpers die niet echt opvallen maar die wel net je wimpers wat langer maken. Knip ze meestal ook nog door de helft in plaats van een hele wimper op te plakken. Alleen heb ik meestal geen zin in al dat gepruts ermee :’)

Nay. Ik vind het er altijd nep uitzien, en voor casual veel te overdreven, en met uitgaan meestal hoerig staan, no offense. Ik heb EEN keer geprobeerd met een fout-feest ofzo ze op te doen, maar mijn eigen wimpers zijn te lang ofzo, ik krijg ze met geen mogelijkheid erop.
Van die verenwimpers voor een feest vind ik dan weer wel tof, zo heel dramatisch.

yay, alleen als je gewoon normale koopt, die bij de carnaval winkels zijn crap en zo plastic achtig die moet je nooit op doen haha.

oh en zoveel werk is dat toch niet?.. ik doe ze binnen 5 minuten op.

Ik vind ze - bij mezelf iig - niet zo mooi.

Moooooooooi.

Ik heb het niet nodig, heb van mezelf al aardig lange en volle wimpers.

nay.

Dagelijks: NEE
Uitgaan/feest/ bijzonderheden: yay !

nay.

Dagelijks zou ik het niet dragen, maar met een feestje/uitgaan is het wel leuk.

Ik heb het nog nooit geprobeerd maar ik keek vandaag in de Forever 21 ernaar en ik vond het zo vreselijk overdreven en gewoon zo lang. Ik wou het graag proberen maar ik zou er nooit mee naar buiten durven :'D Weet iemand waar er redelijk ‘normale’ te koop zijn voor minder dan 5 euro?

yay

Voor voorstellingen wel eens gedaan, ik vind het echt zo tof maar voor gewoon het dagelijks leven en ook met uitgaan vind ik het wel to much.