Hoi
omdat mijn beste vriendin en ik al heel lang eens valse wimpers willen proberen en het nu de feestdagen zijn gaan we het eindelijk eens proberen
op girlscene staat er wel een artikel over hoe je ze moet aanbrengen maar nu hebben wij van een paar meisjes gehoord dat als je de valse wimpers afneemt er een paar echte meekomen door de lijm! is dat echt zo en weten jullie hier dan een oplossing voor?
Bedankt en allemaal vrolijke feestdagen!
Die moet je toch op de huid plakken??
Sommige mensen trekken ze er gewoon af, maar ik kan me voorstellen dat dat niet altijd prettig is. Daarom zou het officieel moeten met make-up remover of reinigingsmelk.
ik gebruik nepwimpers van eyelure,
ik doe niet teveel lym erop dus ik vind dat je ze gwn makkelijk eraf kan halen.
ik pak dan de buitekant van mn oog vast en trek dit verder en pak dan de wimpers vast en trek het rustig eraf, k heb nog nooit mn eigen wimpers eruit getrokken! trek alleen niet te hard, ik heb ook gehoord dat je het met water eraf kunt halen, zelfde techniek alleen dan met water op je vingertoppen.
succes!
oeps, hartstikke verkeerd gelezen. dom.
volgens mij ging het over wimpers afnemen…niet erop zetten… toch?
Ik draag zelf nooit nepwimpers dus zie dit maar als een up ofzo xD
Je moet ze niet aan je wimpers plakken hé, dus als het goed is gaan er geen wimpers mee wanneer je de nepwimpers er af haalt :’). Ik trek ze er gewoon af trouwens.
je moet ze op je wimperrand plakken, kan soms zyn dat er wimpers meekomen (heb k gehoord dan)