valse nagels

heej
ik heb valse nagels maar die blijven niet echt plakken, ookal doe ik heel veel lijm, het is lijm van essence met zo een kwastje zoals bij nagellak

Hebben jullie dat misschien ook voor, zoja wat moet ik doen ? Alvas bedankt

Het kan aan het merk of de prijs liggen? Welk merk is het en hoe duur waren ze??

xx

eumhh , jaa je kunt een andere lijm kopen die veel duurder is want beter een lijm die je een keer kunt gebruiken , dan honderden nieuwe lijms hahah xx

de merk is van essence en het was verlaagd naar 0.25 cent! ik weet niet hoeveel het eerst was !

verlaagd naar 25 cent?:stuck_out_tongue: haha geinig
ik had m eerst ook maar bleef toch wel redelijk plakken hoor. het helpt ook om je nagels eerst een beetje te vijlen! dan blijft de lijm beter plakken :slightly_smiling_face:

aah dt is een goeii idee! bedankt! x

Essence is niet altijd zo’n goed merk, je kan beter wat duurder nemen, denk ik.

Je kan ook van die plaknagels kopen, die zijn best fijn en blijven ook wel goed zitten.

ik heb er in de kruitvat gezien voor 1,50 zou ik het nemen

jaa duurder maar beter

x

ik zou een keer een ander merk probere, en kijken of dat wel werkt :wink:

ja je hebt gelijk

haha ik dacht aan iets anders bij valse nagels, zoals gemene nagels xD
maar ik heb geen idee, zie dit maar als een up.

de lijm van de action die bij nepnagels zit plakt echt goed, en die nagels zijn ook maar 80 cent.

Zorg dat je nagels egaal zijn en schoon.
De nepnagel die je erop gaat plakken moet ook wel echt de juiste maat zijn, dus niet zodat je hem helemaal plat moet drukken om te zorgen dat hij blijft zitten zeg maar :stuck_out_tongue: