valse hoop

Dus 3 weken na onze 1e date had hij een ander meisje terwijl hij zei dat hij veel gevoelens voor mij had.Dat kan ik gewoon niet goed bevatten.De eerste maand toen hij met dat meisje kreeg zei hij ook dat hij gevoelens voor mij had.Zij woonde om de hoek dusja.

Oh, dan schreef je het niet echt duidelijk op want er staat echt dat je las dat hij verkering had en dan staat er iets over in januari… verkering met een ander meisje… dus ik begreep dat dan ff fout.
Maar iig… het punt is en blijft… dat hij niet goed voor je is!

Hmm dat zij om de hoek woonde, nu lijkt het helemaal bevestigd dat hij voor makkelijk gaat >.<
Niet om jou af te zeiken maar om je wat te laten zien! Als je iemand écht leuk vindt, dan maakt het niet uit of je er 2 uur voor in de trein moet zitten snap je?
Vind het kut voor je joh en bedoel het ook niet zo bot als dat het waarschijnlijk overkomt :sob::muscle:

Weet ik toch jullie bedoelen het allemaal goed.Bij de 1 komt het wat rotter uit de strot dan bij de ander,maar ik leer ervan.Wat moet ik met zijn vriendin?Moet ik haar informeren?Als hij met mij kan vreemdgaan doet hij het met een ander ook.het zit niet in mijn aard om te stoken.Hij heeft dan wel zijn verdiende loon.

Ik weet het niet, ik vind dat een moeilijke, waarschijnlijk is de uitkomst dat JIJ als schuldige eruitkomt en NIET hij! Hoeveel meisjes worden er zoiezo niet boos op het ‘andere’ meisje als hun vriendje vreemdgaat? Terwijl HIJ het dus fout doet? Ik denk dat je nog meer problemen krijgt, maar ik snap dat je vindt dat zij het recht heeft om te weten dat haar vriendje haar belazert. Dus misschien moet je haar hyven? En dan wel ervoor zorgen dat ze niet rotzooi op jouw profiel kan neerzetten denk ik :wink:

ik denk dat ik maar niks doe zij is net zo verliefd en naief als ik joh.heeft toch geen nut.Dan val ik zo van het ene in het andere ik ga slapen bedankt voor advies slaap lekker xxx

1 kleine opmerking, na een punt komt een spatie, dat leest gemakkelijker (:

Voor de rest, je bent 18. Je ziet zelf toch wel dat die jongen niets serieus neemt? Jou niet en zijn huidige vriendin niet. Ik snap niet hoe je op zo’n jongen kan vallen, tenzij hij een supermodel is ofzo en zelfs dan is het toch alleen maar oppervlakkig.

Ik zou het wel vertellen aan zijn vriendin, als ze jou de schuld geeft dan is dat haar probleem maar jij hebt het tenminste geprobeerd. Ze heeft het recht om het te weten.

Verwijder alles wat je van hem hebt (msn e.d.), en probeer er niet meer aan te denken. Die jongen is idioot dat hij niet trouw is aan zn vriendin en gewoon een beetje aandacht-van-meisjes-geil.