valse hoop

Hoi lieve leeftijdgenootjes.IK weet echt niet meer wat ik moet doen.Ik heb van de zomer via internet een leuke jongen van 17 leren kennen. Het klikte heel goed op msn, sms en aan de telefoon.We hebben 1date gehad.Het was echt super.We kregen na die date veel gevoelens voor elkaar.Hij was toen nog vrijgezel.We zagen elkaar helemaal zitten.Ik woon een uur bij hem vandaan.Dus toen las ik 3weken later op msn dat hij verkering had.Ik was zo verdrietig.Stuurde sms veel geluk met dat andere meisje wij blijven wel chatmaatjes. Kreeg ik terug wij kunnen elkaar toch ook nog blijven zien. Nu heeft hij sinds het nieuwe jaar verkering met een ander meisje, maar hij zoekt steeds contact met mij.Sterker nog ik ben pas geleden bij hem thuis geweest en hebben toen sex gehad. Hij zei op dat moment dat het uit was met dat meisje.Ik ben zo verliefd he. Ik had daarna 2weken niks meer gehoord.Het is helemaal niet uit met haar.Ik had een afscheidsmail gestuurd. Daar stond in ik laat je maar met rust als jij geen moeite neemt om te reageren flikker dan maar eind op.Toen kwam hij na paar dagen online en praatte weer tegen me.Wat moet ik ermee.Ik ben nog steeds verliefd en hij is niet trouw aan zijn vriendin.Wat moet ik doen?

Wat denk je dat je moet doen?

Het is overduidelijk niet wederzijds. Hij gaat vreemd gedurende zijn relatie en zocht daarna niet eens contact met je op. Hij verlaat zijn huidige vriendin niet voor je. Sterker nog; je geeft jezelf continu aan hem over. Daarom zal ik het maar heel grof zeggen, zodat het doordringt; je was slechts een snelle wip.

(ik heb vaak genoeg gezien hoe naïef sommige meisjes kunnen zijn en ik wil graag voorkomen dat je jezelf gek maakt)

ja maar voorheen waren we wel heel close en had hij echt gevoelens voor me. Waarom gaat hij dan uitgerekend met mij vreemd?Hij weet dat ik hem leuk vind.Als hij uberhaupt vreemd gaat houdt hij toch ook niet van zijn vriendin.Ik probeer hem steeds uit mijn hoofd te zetten, maar hij zoekt steeds contact. Hij wil blijkbaar ook niet dat onze contact over is.

Hij neemt jou omdat jij zo makkelijk bent; hij maakt misbruik van jouw gevoelens. That’s all. Waarom zou hij een ander meisje proberen in bed te krijgen als hij weet dat jij het zo zou doen?

En waar zijn die gevoelens dan gebleven? Hij heeft nog steeds niets met jou.

(excuses voor lulligheid)

Ik heb voor de rest geen relatie met hem gehad dus hij heeft mij niet besodemietert.Zijn relatie nu besodemietert hij.Mij heeft hij veel valse hoop gegeven.Ik woon een uur bij hem vandaan.dat meisje in zijn dorp scheelt ook weer denk.

nee, omdat hij je gebruikt. het klinkt inderdaad hard, maar voor hem kom je goed van pas voor de sex. zet hem alsjeblieft uit je hoofd, hij is je echt niet waard.

Ik spreek hem nu weer op msn sinds een week.als ik echt niks voor hem betekende zou hij toch niet weer contact opnemen?Zolang hij een vriendin heeft hoef ik geen sex met hem hoor.We hebben 2dates gehad in totaal en gezoend enz als ik niks zou betekenen voor hem.Zou hij mij toch niet nog een x uitnodigen.

Ik krijg gewoon geen hoogte van hem. Als we elkaar spreken is er echt chemie.

Je bent te naïef. Ik denk dat ik er maar niet meer op in ga, want als je het zelf niet realiseert, kan niemand anders het je wijs maken.

Hij vindt je een makkelijke wip, meer niet. Hij gaat niet voor jou, want anders had hij niet gelogen en was hij nu samen met jou, in plaats van zijn bedrogen vriendin. Pas toen jij hem emailde, zocht hij weer contact met je op. Zoveel doet het hem niet.

End of story.

/

exactly.

liefde maakt blind he dat blijkt wel weer, maar hoe ga ik hem vergeten?Ik heb echt wel wat aan jullie adviesen hoor, maar is gewoon te pijnlijk om het te horen.

Oke… jij hebt een bord voor je verliefde hoofdje hangen, ik moet helaas ook ff hard gaan zijn, sorry alvast.
Maar meid, hij weet dat jij hem leuk vindt, en hij misbruikt jouw gevoelens en jou door je gewoon af en toe te kunnen n**ken als zijn vriendin niet kan komen ofzo! Hij heeft nu zelfs een nieuw vriendinnetje?! Nou waarom heeft hij het jou niet laten weten dat het toen uit was en is hij niet naar jou toe gekomen? Omdat hij niet iets voor jou voelt behalve lust en makkelijkheid.
Meid, blokkeer hem en haal hem helemaal uit je leven want deze jongen is veeeels te min voor jou! Ga maar een leuke jongen zoeken die jou waard is!! :kissing:

Het klinkt heel hard, maar hij gebruikt je. Hij weet dat jij gevoelens voor hem hebt, en daar maakt hij heel handig gebruik van, door telkens contact met je te zoeken houd hij je achter de hand. Zo weet hij wanneer hij een keer zin heeft, hij altijd wel bij jou terecht kan. Ik heb ook zoiets meegemaakt… Je moet hem vertellen dat je niet zo door wilt gaan. Dan moet je hem verwijderen van msn enzo, zodat hij geen contact met je meer kan opnemen, en zo kom jij ook niet in de verleiding om nog iets tegen hem te zeggen op msn ofzo. Hopelijk kan je die stap nemen, want dit zal echt veel beter voor jou zijn!

Je gaat hem vergeten door heeeeeel vaak tegen jezelf te zeggen wat een ongelofelijke lul het is dat hij jou zo behandelt heeft! En daarna ga je leuke dingen doen met je vriendinnen!

Het staat eigenlijk ook al in je naam he :crazy_face:

/

Nee hij heeft geen nieuw vriendinnetje hij heeft nog dat zelfde vriendinnetje vanaf januari.Hij belde vorige maand of ik langs kwam.Ik zei en je vriendin dan.Toen zei hij dat is uit.Ik ging er in love heen. Later zag ik op hyves dat het helemaal niet uit geweest is met zn vriendin.

Ja maar omdat hij tijdens jullie 1e date ookal een vriendinnetje had… en dat ging uit, als hij echt om jou had gegeven had hij jou dat laten weten en was hij nu TROUW bij jou begrijp je? Maar welke jongen gaat er nou zoiezo al daten terwijl hij een relatie heeft, laat staan sexen? Meid vergeet hem, hij is je echt niet waard, hij misbruikt je echt.

En stel dat hij ooit jouw vriendje werd, dan kon hij hetzelfde weer bij een ander grietje doen…

Laten gaan. Sta er te boven. Niemand mag jou zo behandelen.

Nee bij 1e date was hij vrijgezel bij 2e date niet en dat wist ik niet.We hebben vam september tot januari goed contact gehad en toen kreeg hij pas vriendin.Ondertussen belden we heel veel en kwam hij op cam.Ondanks dat hij vriendin heeft zit hij me te versieren.