Valse hoop?

Hooi jongens,

Afgelopen zaterdag was ik stappen met wat vriendinnen van mij het was allemaal heel gezellig en ondertussen zag ik ook een leuke jongen tijdens het dansen en we had een beetje oogcontact - the usual etc. Helaas had een vriend van hem iets te diep in het glas gekeken en hij ging nogal hard dus ik zag dat en ik hielp hem overeind blijven, ik zag later pas dat het blijkbaar een vriend van hem was :’) Ondertussen had ik dus met die leuke jongen gepraat en ik vroeg zijn nummer want och, wat heb ik te verliezen. Hij knuffelde mij ook nog even snel voordat hij wegging en nouja dat was best fijn haha. Maar ik heb hem dus geappt en hij reageerde wel alleen heel kort maar tja zo zijn jongens weleens echter ben ik hem ook wel eens tegengekomen in het dorp en tijdens het uitgaan maar hij reageert altijd best kortaf. Nu vroeg ik mij af, heeft hij mij niet een beetje valse hoop gegeven? Ik bedoel hij gaat mij eerst helemaal knuffelen enzo en een leuk gesprek maar als ik hem die week erop ziet doet hij zo afstandelijk.Is het valse hoop of betekende het vanuit jullie optiek ook niet echt veel?

Mercii

Hoe ik t zie, lijkt t alsof hij eigenlijk niks verder wilde dan alleen die ene avond… Denk dus niet dat t veel betekende, klinkt mss kut… (of ik heb t helemaal verkeerd :p)