valse hoop

hey meiden.
ik weet echt niet meer wat ik moet…
ik app nu een maandje met een jongen maar heb hem pas 1 keer tijdens het uitgaan gezien heel even.
en hij zei eerst telkens dat die wou afspreken enzo. maar als het echt ‘geregeld’ gaat worden zegt die steeds ja we kijken wel etc. en nu zegt die dus dat die bang is dat hij me hoop gaat geven maar zelf dan nog wil wachten, en ik weet van mezelf dat ik me snel hecht aan mensen maar niet overhaast een relatie zou beginnen met iemand. maar ik weet nu dus niet of ik met hem moet afspreken of niet aangezien ik niet gekwest wil worden maar dit er wel inzit … wat nu?

wowowowooow rustig aan, je hebt hem pas 1x gezien en je hebt het al over relatie alles.
Anyways, ik zou nog 1x proberen iets te regelen als je hem echt wil zien en het anders afkappen, jammer dan.

Je loopt nogal hard van stapel. Verder wat hierboven genoemd word.

Ik snap je problem, girl!
Ik zit een beetje met het zelfde probleem, alleen heb ik die gast van mij nog helemaal nooit gezien…
Ik heb wel het idee dat we best close zijn, en hij zij dat hij wel iets voor mij voelde. (don’t ask me how)
Hij wilde eerst altijd ‘meeten’ maar op de dag dat we elkaar zouden zien zij hij ineens dat hij niet kon. Later gaf hij wel toe dat hij gwn niet durfde

ik heb nu nogal ruzie met hem omdat ik het redelijk zat ben om te wachten, wantja wie weet wacht ik nog 3 maanden…
maar nu heb ik wel spijt dat ik zo overdreven reageerde want nu zegt hij helemaal niks meer…

op de een of andere manier jaag ik alle jongens bij me weg :hammer:

take it easy!
Hij durft niet, of hij wil het gewoon niet. Zie het nog even aan, maar ga alsjeblieft niet op hem zitten wachten. Er zijn zoooooveel meer leuke jongens!
het jongens wegjaag probleem is bij mij trouwens wel bekend (;

Op het laatste moment afzeggen zit gewoon in de gene van jongenn! niks aan te doen …

Hoezo dat nou? Alsof elke jongen dezelfde genen heeft.