Valse hoop, help!

Hoi lieve meiden,

Een maand geleden heb ik een hartstikke leuke jongen leren kennen. We whatsappten dag en nacht en hij zit ook bij mij op school, dus we spraken elkaar ook in de pauzes enz. Ik ging in een weekend in januari bij een vriendin van mij logeren, en hij wilde met mij afspreken. Ik zei gelijk ja en hij haalde mij even op rond 12 uur 's nachts bij die vriendin. (Zij vond het goed dat ik even naar hem ging).

We hebben een hele romantische avond gehad, in de sneeuw op een bankje in de koude buitenlucht. We hebben die avond gezoend en hij heeft me weer bij haar thuisgebracht. Hartstikke lief en we waren gelijk smoorverliefd.

Maar twee weken later begon de ellende… Ik hoorde verhalen over hem dat hij geen relatie wilt enzo. Dus ik heb hem het gevraagd. Hij zei dat hij mij wilde spreken dus we hebben afgesproken. Hij heeft mij inderdaad verteld dat hij geen relatie met me wilt omdat het ‘zo vast’ is en ‘te gebonden’ e.d.
Wel zei hij dat hij me geweldig vindt en me leuk vindt enzo…

Ik heb een zwak voor hem, dus boos worden kon ik niet. Ik zei dat het goed was en dat ik niet boos ben (wat ik eigenlijk wel ben). Maar ik vind hem dus nog steeds leuk, en hij mij ook. Alsnog hebben we dus niks meer. En hij zoent ondertussen ook eroplos met andere meisjes heb ik het gevoel.

Hij zegt nu tegen zijn vrienden/vriendinnen dat wij 2 gewoon niet bij elkaar passen enzo… (Waarom weet ik niet, kan me geen enkele reden bedenken)

Wat moet ik doen? I can’t get it out of my head :frowning_face:

Alvast bedankt, xxx

het ligt eraan of je zelf wel echt een vaste relatie wilt.
wil je dat wel; gelijk mee kappen!
wil je eigenlijk een beetje hetzelfde als dat hij wil; houd het dan nog even zo, misschien loopt het alsnog uit op een relatie…
succes !

hij is waarschijnlijk niet opzoek naar iets ‘vast’ maar is meer yolo, dus lekker uitgaan en zo als ik het zo hoor?

Als je merkt dat je gedachtes waar zijn, en hij idd er op los gaat zeg maar, en het doet pijn, dat je dan het contact verminderd enzo

als het niet waar is kun je blijven daten als je wil

sorry dat je niets aan mn advies hebt xD

^ sluit me hier bij aan het is maar net wat je wilt

Ik zou nu al proberen te stoppen met deze jongen.
Prima als hij contact zoekt, dan ga je er gewoon op in. Maar probeer niet zelf contact te zoeken.
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en omdat ik om hem geef en hem ook als gewone vriend zie, kan ik hem moeilijk loslaten.
Ik denk dat het niet verstandig is als je wacht totdat hij wel open staat voor een relatie. Wie weet is zijn gedachte over een maand veranderd, maar dat kan ook nog heel lang duren. En dan wil jij denk ik niet degene zijn die zo lang op hem gewacht heeft, die tijd van wachten maakt je hopeloos en ook verdrietig. Omdat je op dit moment boos op hem bent en hij niet voldoende om je geeft als hij ook met andere meisjes zoent en tegen zijn vrienden niet eerlijk is over hoe hij over je denkt.
Want tegen jou zegt ie dat ie je geweldig en leuk vindt, maar zijn vrienden krijgen te horen dat jullie niet bij elkaar passen. Dat klopt ook niet…
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer hem los te laten. Vergeten kan niet, maar contact minderen wel.
Hoop dat je hier wat aan hebt:)

Thanks guys! Heb er wat aan gehad <3