Vals haar.

Overlaatst heb ik vals haar gekocht, je kan het met een speld vastklikken in je eigen haar. Heel handig, maar!
Ik heb enkele problemen. xD.
Ik hoop dat iemand hier weet van heeft!

• Het haar zit snel door mekaar. Het krult en ik kan er dus niet met een kam door om het weer mooi recht te krijgen vanboven. Enige ideetjes zodat het weer wat netter lijkt?

• Ik heb heel dun haar, dus de speld glijd soms (heel dom!) naar beneden… Hoe kan ik deze vaster steken zodat dit niet meer gebeurd. Op een subtiele manier natuurlijk.

Dankjewel! :grinning:.
En natuurlijk blijft echt haar het best. Tis gewoon leuk om van mega kort haar naar lang haar te veranderen in een oogopslag. ^-^.

om hem vast te zetten moetje je haar teasen,
dus zegmaar waar je hem vast zet tegen de haar groei in kammen zodat je zegmaar een beetje pluizebol krijgt daar met allemaal klitten
want dan blijft het wel zitten xd

en ik weet niet hoe je het netter kan laten lijken
want je kan het niet stijlen ofzo, omdat het dan gaat schroeien (ofzo)
dus enige oplossing is gewoon kammen ?

ik heb extensions
je moet je moet een soort spul kopen waardoor het beter te kammen is en het minder in de war gaat even vragen bij je kapper ofzo
ik heb de mijne gekocht in de winkel waar ze ook dat haar verkopen
het is een roze spuitbus het heet soft &precious
maar er bestaan ook andere van van een ander merk zeg maar

je kan dat nephaar toch voordat je het in doet borstelen? tenminste dat doe ik altijd.

Als het human hair is kun je het weer steil maken met de steiltang, met synthetisch haar heb ik geen ervaring en kan ik je niet mee helpen :slightly_smiling_face:

Ooh, mss werkt dat spul idd.

Het enige probleem is dat ik het bijna niet kan kammen omdat dat haar krult…

Heb je echt haar (dus niet synthetisch)? Dan kun je het steil maken met een stijltang.