Vallen voor de verkeerde boys

Heey meiden,

Ik heb een probleem en vraag me af of dit bij een van jullie ook het geval is. Ik val nml altijd op het type jongen dat niet echt voor mij gaat. Hij zegt mij dan wel steeds dat hij van me houdt maar eigenlijk zijn het gwn de verkeerde types. Die me alleen willen als hen uitkomt wanneer ze zelf is tijd hebben, maar als het er op neer komt gaan ze eerst naar vrienden toe en kom ik eigenlijk op de 2e plaats. Zo gaat het steeds alsof ik voor mannen val die me ongelukkig maken.

Ik had tot 3 maanden geleden namelijk een relatie die ongeveer een jaar heeft geduurd en die jongen was echt een schat. Deed alles voor me als ik wat vroeg en had echt heel veel voor me over. Hij deed net als ik een HBO studie en ik kon daar altijd terecht en blijven wanneer ik wilde. Ik had daar de perfecte schoonouders en laten we het erop houden dat eigenlijk niet een beter plaatje had kunnen zijn. Maar ik weet niet wat er mis met me is het werkte gwn niet en ik vond het alleen maar irritant en hoe lullig ik ook deed hij bleef positief en zei dat we er wel uitkwamen en deed daar ook echt ze best voor. Uit niets kon ik het niet meer en heb ik hem gedumpt.
Nu een paar maanden later val ik weer voor het foute type alleen tijd wanneer het hem uitkomt rookt en drinkt veel en heeft vroeger nu niet meer drugs verslaving gehad. Hij is 20 en moet nog steeds aan z’n mbo diploma beginnen omdat hij niet weet wat hij wilt terwijl hij al 3 jaar klaar is met de mavo. Eigenlijk alles is nou niet echt het perfecte vriendje maar toch ben ik verliefd en voor dit foute type wil ik juist alles doen. Hoe ongelukkig ik ook word dat het steeds vanuit mij moet komen hoe eenzaam ik me ook voel door hem toch wil ik alles voor hem doen ik zou al mijn belangen voor hem opzij zetten om bij hem te kunnen zijn maar andersom niet. Hij zegt wel dat hij van me houdt…

Maar kort samengevat waarom kan ik alleen samen zijn met de gene die maar half voor mij gaan en eigenlijk meer de foute types zijn. Terwijl ik eigenlijk alles had goed leven alles op rijtje lieve vriend maar daar lukt het gewoon niet mee…

Xx

Heyy ik snap je val ook altijd voor de verkeerde jongens, niet altijd qua karakter en weet dus eigenlijk niet zo goed wat je moet doen…

Liefs,