vallen op onbereikbare jongens?

Als ik een beetje bekijk op wat voor 'n types ik val en ze vergelijk, komt het bij de meesten op het zelfde neer, ik kan ze moeilijk of niet ‘’ krijgen ‘’ . Omdat ze of wel bezet zijn of te oud of me niet leuk vinden. Een van de vele voorbeelden (waar ik nu last van heb) Ik ken zo’n jongen die heel knap, lief en alles is maar voelde niks voor hem (wel met hem gezoend) toen zag ik dat een ander meisje hem zoende, en nu heb ik zo’n gevoel dat ik hem leuk vind… ik denk steeds aan hem? , hoeee kom ik hiervan af, iemand tips? hebben sommige van jullie dit ook?

je vond hem niet leuk. totdat hij met een ander meisje zoende.

dat is willen wat niet kan.

en niet echt leuk vinden. je wilt die jongen nu waarschijnlijk alleen maar omdat hij onbereikbaar is. iets wat in je hersens zit. niks persoonlijks hoor

Misschien omdat je jaloers was en je eerst niet wist dat je gevoelens voor hem had?

ja dat ken ik
frustrerend he
het is niks raars hoor en best veel meisjes (sie ik ken) hebben dat weleens gehad.
je weet natuurlijk niet wat die twee voor elkaar voelen.
probeer dat te achterhalen :wink:
succes.

Ik denk dat zij hem leuker vind dan hij haar (misschien is het toch wel 'n player) maja dat meisje is ook echt zoooo anders dan ik qua uiterlijk… pff dit is zo verwarrend en irritant, maar bedankt voor de reacties !