Valhelm voor een hardgekookt ei.

hello girlss.

Ik moet voor school een hardgekookt ei meenemen, en er een soort van ‘‘valhelm’’ op maken.
Ik moet het ei van 1,5 meter hoog laten vallen, en dan mag hij niet kapot gaan.
Hebben jullie ideeën? Ik heb zelf al bedacht om er misschien haarlak op te spuiten, geen idee of dat werkt.

Eerst inpakken met een paar lagen wcpapier, en dan een ballon eraan vast maken. Zo bleef ie bij mij heel toen we dat moesten doen haha.

Dat was een keer bij Modern Family, haha. Toen hadden ze er een parachute aan gemaakt.

haha ja parachute

Hahahah, dit wilde ik dus ook net zeggen :slightly_smiling_face:

Haarlak op sprayen, zodat een ei niet zo breken? Mnee dat wordt em nie.
Ik zou 'm denk ik gewoon in n zooi WC papier/krantenpapier wikkelen ^^

Idd, iets wat de schok breekt, dus dingen wat zacht zijn en waar lucht tussen zit moet je eromheen doen.

Ik denk dat een parachute niet werkt, de afstand (1,5m) is te klein… Hij gaat dan te snel waardoor hij alsnog kapot gaat.
Ik zou inderdaad iets met watten, wc papier en krantenpapier doen!
Vooral veel watten!

Dit lijkt me een slim idee!

gewoon dik in pakken dan moet het goed gaan lijkt mij haha.
succes !

Ik had zo’n soort schuim gekocht in de gamma wat je normaal als isolering in de kieren van de muren kan spuiten enzo. En toen aluminiumfolie op het ei, veeel van dat schuim erop, weer aluminiumfolie eromheen. En nee haarlak gaat niet werken, hoe kom je er uberhaupt bij? :’-)

wij hadden we potloden omheen gedaan. beter, want een potlood was gebroken en het ei was heel.

Ik vraag me echt af wat er de laatste tijd op school wordt geleerd, haha.

MIJN GEDACHTE

Doe het ei in een kleine knuffel en stop het daarna in een grote knuffel ^^ Bij mij was het ei nog heel (:

Pur :wink:

Wat moeten veel mensen dit doen trouwens, wat voor school is dit uberhaupt? Ik moest bijna alleen maar woordjes stampen haha :stuck_out_tongue:

Dankje voor de tips! Denk dat ik een ballon er aan ga maken haha!

Ik dacht even aan vroeger met ‘’ eitje tikken ‘’ op paasdag, ofzo. Toen deed ik er altijd haarlak op zodat hij niet kapot ging haha.

Ik moesten wij een keer op de basisschool doen, volgens mij hadden wij er heel veel tape om heen gedaan. :’)

Ik moesten wij een keer op de basisschool doen, volgens mij hadden wij er heel veel tape om heen gedaan. :’)